خبرگزاری کار ایران

پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح؛

جشنواره فیلم فجر بانمایش مستند صندلی شماره 257 آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۷۵

«صندلی شماره 257» به کارگردانی محسن خان‌جهانی به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌پردازد که در ششمین جشنواره بین‌المللی سینمای حقیقت به عنوان فیلم برگزیده فیلم مستند سیاسی انتخاب شد.

ایلنا: سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با نمایش دو فیلم بخش مسابقه سینمای مستند(سینما حقیقت) روز پنجشنبه 12 بهمن از ساعت 10 صبح در برج میلاد آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، بنابر پیشنهاد گروهی از مستندسازان و پاسخ مثبت دبیر جشنواره فیلم فجر، نمایش فیلم‌های جشنواره در برج میلاد با نمایش دو فیلم مستند «در جستجوی گمنامی» به کارگردانی علیرضاکرمی و تهیه كنندگی محمد فراهانی و علیرضا كرمی و «صندلی شماره 257» به کارگردانی محسن خان‌جهانی به تهیه كنندگی مركز گسترش سینمای مستند و تجربی آغازخواهد شد.

این دو مستند در بخش رقابتی فیلم‌های مستند(سینما حقیقت) به نمایش در خواهند آمد که با توجه به علاقه ویژه دبیر جشنواره به سینمای مستند برای اولین بار در طول تاریخ سی دوره جشنواره نمایش فیلم‌ها در سینمای مطبوعات و هنرمندان با نمایش دو فیلم مستند آغاز به کار خواهد کرد.

مستند «در جستجوی گمنامی» به کارگردانی علیرضاکرمی اولین حضور جشنواره‌ای خود را تجربه می‌کند و کنکاشی است در زندگی استاد بزرگ ادبیات و هنر ایران دکترحسن ره‌آورد.

همچنین «صندلی شماره 257» به کارگردانی محسن خان‌جهانی به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌پردازد که در ششمین جشنواره بین‌المللی سینمای حقیقت به عنوان فیلم برگزیده فیلم مستند سیاسی انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز