خبرگزاری کار ایران

نمایش «۱+۱» مخاطب ۵ تا ۹۰ ساله دارد

کد خبر : ۴۱۴۰۰

نمایش «۱+۱» کار مشترک گوگلیلمو پاپا و امید نیاز ظرفیت جذب مخاطب ۵ تا ۹۰ ساله را دارد.

ایلنا: نمایش «۱+۱» کار مشترک گوگلیلمو پاپا و امید نیاز ظرفیت جذب مخاطب ۵ تا ۹۰ ساله را دارد. این نمایش همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر دوشنبه (۹بهمن) در تالار سایه اجرا می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر، نیاز توضیح داد: با پاپا کارگردان ایتالیایی سال گذشته (۱۳۹۰) همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان در همدان آشنا شدم که با نمایش «قطرات کوچک» در این رویداد حضور داشت. این آشنایی در ادامه منجر به همکاری شد. این گروه تابستان امسال به اصفهان آمدند و پس از رسیدن به نقطه مشترک نمایش «۱+۱» شکل گرفت.
وی با بیان اینکه نمایش «۱+۱» درباره برداشتن مرز‌ها است، افزود: پیام نمایش جهانی است با تاکید بر دوری از انزوا و اینکه انسان‌ها به یکدیگر احتیاج دارند. انسان‌های منزوی نمی‌توانند زندگی خوبی داشته باشند.
نیاز با بیان اینکه نمایش «۱+۱» بی‌کلام اجرا می‌شود، توضیح داد: این نمایش برای دیدن تمام سنین مناسب است و از کودک ۵ تا ۹۰ ساله می‌تواند مخاطب آن باشد و با اثر ارتباط برقرار کند.
این نمایش درباره دو مرد است که به یک سرزمین می‌رسند و در کنار هم زندگی می‌کنند. این دو چالش‌هایی در پی دارند. در ‌‌نهایت یکی از آن‌ها سرزمین را ترک می‌کند و دیگری دلتنگ می‌شود.
امید نیاز و گوگلیلمو پاپا علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، بازیگر نمایش نیز هستند.
نمایش «۱+۱» همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر دوشنبه (۹بهمن) در دو سانس ۱۶: ۳۰ و ۱۸: ۳۰ در تالار سایه مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز