خبرگزاری کار ایران

«سیاحت‌نامه چاکرالدوله» به روایت «فرهاد نقدعلی» روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۴۱۰۶۱

چاکرالدوله دویّم از آنجاکه بادآبادی است، متاع‌اش برای صغراخاتون، شجره‌نومه و تک‌ترانه‌ای که حفظ است و خاتون نیز به شوق طبع عُبید و لطافت سعدی، مهریه از دلش وراُفتاده و مِهر جایش را می‌گیرد، غافل از آن‌که سیاحت‌نامه‌ای دگر رقم خواهد خورد.

ایلنا: «سیاحت‌نامه چاکرالدوله دوم» به نویسندگی و کارگردانی «فرهاد نقدعلی» امروز شنبه (7بهمن‌ماه)، در دو سانس 18 و 20:30 در تماشاخانه سنگلج به اجرا درخواهد آمد.
به گزارش ایلنا، نقدعلی با نمایش «سیاحت‌نامه چاکرالدوله دوم» در بخش تئاتر ایران و در سی‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در ششمین روزِ شروعِ نمایش‌های بخش صحنه‌ای، حاصل کار خود و گروه اجرایی را به معرض قضاوت تماشاگران، منتقدان و داوران جشنواره خواهد گذاشت.
در نمایش «سیاحت‌نامه چاکرالدوله دوم»، محسن نقیبیان، علی برنجیان، میترا ضیایی‌کیا، مهیار هزارجریبی، علی شیدوش و نیلوفر طوفان‌پور به‌ عنوان بازیگران ایفای نقش می‌کنند.
سایر عوامل فنی نمایش نیز عبارتند از: آرش شریف‌زاده (طراح لباس و صحنه)، مهدی فرهمند (مدیر صحنه)، محمد صادقی(طراح نور)،حسین(فریاد) رحمانی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، داوود نقدعلی (طراح بروشور و پوستر)، بهمن هراتی(مشاور اجرایی)، بهروز نجادی(هماهنگی صحنه)، مونا صدر (عکاس) و احمدرضا حجارزاده(روابط‌عمومی).
نقدعلی در توضیح کوتاهی در باب نمایش خود آورده است: چاکرالدوله دویّم از آنجاکه بادآبادی است، متاع‌اش برای صغراخاتون، شجره‌نومه و تک‌ترانه‌ای که حفظ است و خاتون نیز به شوق طبع عُبید و لطافت سعدی، مهریه از دلش وراُفتاده و مِهر جایش را می‌گیرد، غافل از آن‌که سیاحت‌نامه‌ای دگر رقم خواهد خورد.
سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر،26 دی تا 12 بهمن به دبیری سعید کشن‌فلاح در تهران و پنج استان کشور برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز