خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان قم:

اهتمام جشنواره نماز و نیایش به ترویج معنویت باشد

کد خبر : ۳۳۶۶۱

هنرمندان باید نسبت به تولید فیلم‌های غنی و پرمحتوای دینی اهتمام داشته باشند و فیلم‌هایی تولید کنند که در گسترش فرهنگ معنویت نماز و نیایش در جامعه تاثیرگذار باشند.

ایلنا: جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه باید از ابزارهای گوناگونی در فرهنگ‌سازی نماز‌ و نیایش در جامعه استفاده کرد، گفت: با برگزاری مسابقات فرهنگی و جشنواره‌های گوناگون می‌توانیم جوانان و نوجوانان را نسبت به خواندن نماز و ترویج فرهنگ نمازخوانی در سطوح گوناگون جامعه تشویق کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان، وی با بیان اینکه فیلم‌ها مخاطبان فراوانی در همه اقشار جامعه دارند بیان کرد: هنرمندان باید نسبت به تولید فیلم‌های غنی و پرمحتوای دینی اهتمام داشته باشند و فیلم‌هایی تولید کنند که در گسترش فرهنگ معنویت نماز و نیایش در جامعه تاثیرگذار باشند.

میرحیدری با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری نماز و نیایش در استان قم گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌‌ها برای هدایت جوانان به سمت معنویت تاثیر شایانی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه گسترش فرهنگ نماز و نیایش در سطح جامعه تاثیرات مطلوب به همراه دارد، گفت: پایبندی به مبانی اعتقادی نماز و نیایش موجب جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ نماز در آرامش جامعه و جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها در جامعه تاثیرات مطلوبی دارد تصریح کرد: پرونده‌های مجرمانه که در دستگاه قضا مطرح می‌شود نشان می‌دهد معمولا کسانی که به انواع جرم‌ها دست می‌زنند از معنویت در زندگیشان محروم بوده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه افراد نمازگزار کمتر دچار لغزش می‌شوند گفت: کسانی که درصد بیشتری به آموزه‌های دینی توجه دارند کمتر به ناهنجاری‌های ناشی از قرار گرفتن در دام شیطان گرفتار می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه گسترش فرهنگ نماز و نیایش در جامعه موجب عدم تجاوز افراد به حریم و حقوق یکدیگر می‌شود تصریح کرد: ترویج و گسترش آموزه‌های دینی در سطح جامعه از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

میرحیدری با بیان اینکه چشمه انقلاب اسلامی از مساجد جاری شد ابراز داشت: جوانان با پایبندی به مبانی نماز و اعتقاداتی محکم توانستند علیه زور و ستم به مبارزه بپردازند و در ‌‌نهایت امروز شاهد نتیجه آثار نماز و نیایش در پیروزی انقلاب و استحکام ریشه‌های آن هستیم.

جشنواره نماز ونیایش از دوم تا پنجم بهمن در استان قم به همت انجمن سینمای جوانان و با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد استان قم برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز