خبرگزاری کار ایران

به همت بنیاد اكبر رادی با سخنرانی قطب‌الدین صادقی؛

نمایش‌نامه «صیادان» در خانه هنرمندان تحلیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۸۰

پیش از این نمایش‌نامه‌های «تانگوی تخم مرغ داغ»، «مرگ در پاییز»، «آهنگ‌های شکلاتی». «کاکتوس» به کرگردانی هادی مرزبان، بهروز بقایی، افروز فروزند و بهزاد صدیقی نمایش‌نامه‌خوانی شده است.

ایلنا: نمایش‌نامه‌ی صیادان، توسط بنیاد اکبر رادی با سخنرانی قطب‌الدین صادقی تحلیل می‌شود.
بهزاد صدیقی عضو هیئت مدیره، مدیر اجرایی و سخن‌گوی بنیاد اکبر رادی ضمن اعلام این خبر، گفت: پنجمین نشست از سلسله نشست‌های دومین دوره نمایش‌نامه خوانی بنیاد اکبر رادی است که روز شنبه (16 آدی‌ماه) ساعت 18:30 در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: در پنجمین نشست از سلسله نشست‌های دومین دوره نمایش‌نامه‌خوانی بنیاد اکبر رادی، نمایش‌نامه‌ی ‌«صیادان» که از نمایش‌نامه‌های بلند اکبررادی محسوب می‌شود، قطب‌الدین صادقی به ایراد سخن می‌پردازد و این اثر را تحلیل می‌کند.
او در پایان گفت: پیش از این نمایش‌نامه‌های «تانگوی تخم مرغ داغ»، «مرگ در پاییز»، «آهنگ‌های شکلاتی». «کاکتوس» به کرگردانی هادی مرزبان، بهروز بقایی، افروز فروزند و این جانب نمایش‌نامه‌خوانی شده بود و دکتر عطاالله کوپال، دکتر مسعود دلخواه و شهرام زرگر در رابطه با این آثار به ایراد سخن پرداخته بودند.

دومین دوره نمایش‌نامه بنیاد اکبر رادی با همکاری خانه هنرمندان ایران، خانه‌ی تئاتر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز شنبه (16 دی‌ماه) جاری ساعت 18:30 به تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان ایرانشهر ضلع جنوبی باغ هنر مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز