خبرگزاری کار ایران

به دلیل استتقبال مخاطبان؛

نمایش «سفر زمستانی و یك داستان بی‌ربط» تمدید شد

کد خبر : ۳۲۴۴۴

این نمایش پیش از این تندیس بهترین بازیگر زن، تندیس بهترین کارگردانی، تندیس بهترین نمایش‌نامه و همچنین اثر برگزیده بخش ویژه سیزدهمین جشنواره تئاتر تجربه را به خود اختصاص داده بود.

ایلنا:‌ نمایش سفر زمستانی و یک داستان بی‌ربط که از (20 آذر ماه) اجرای خود را در کافه تریای چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده است به دلیل استقبال گسترده مخاطبان تا 22 دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش به نویسندگی سروش قائمیان، کارگردانی سما موسوی و با بازی ندا جبرئیلی، مونا احمدی و پدرام شریفی پیش از این در سیزدهمین جشنواره تئاتر تجربه شرکت کرده بود که موفق به اخذ جوایز متعدد این جشنواره شامل تندیس بهترین بازیگر زن، تندیس بهترین کارگردانی، تندیس بهترین نمایشنامه شد و همچنین به عنوان کار برگزیده بخش ویژه این جشنواره انتخاب شد.
این نمایش همچنین مورد استقبال قابل توجه هنرمندان قرار گرفت. اصغر همت, هوشنگ قوانلو, خسرو احمدی و پیام دهکردی از جمله هنرمندانی هستند که تا کنون به تماشای این نمایش نشسته اند. همچنین محمد چرمشیر, ناصح کامکاری, حسام نورانی, امید بنکدار, کیوان علی محمدی, سعید اسدی, جواد نمکی, افشین هاشمی و سجاد افشاریان از جمله هنرمندانی هستند که از اجرای پیشین این نمایش دیدن کرده‌اند.
گفتنی است این نمایش هر روز به جز شنبه ها ساعت 17 در کافه تریای چهارسو مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز