خبرگزاری کار ایران

۲۰هنرمند در بخش تیزر و آنونس جشنواره فیلم فجر

کد خبر : ۳۲۲۵۰

آثاری که از تاریخ بیستم دی ماه سال ۹۰ تا ۵ دی ماه ۹۱ به مرحله اکران رسیده باشند، می‌توانستند در این دوره از جشنواره در بخش تیزر و آنونس شرکت نمایند.

ایلنا: 20هنرمند با ۷۱ اثر متقاضی شرکت در بخش تیزر و آنونس اقلام تبلیغی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر؛ کوروش پیرو مدیر بخش اقلام تبلیغی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با سالگرد سی و چهارمین پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی مسابقه اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران را با توجه به اهمیت روز افزون تبلیغات در سینما و نقش انکارناپذیر آن در جذب طیف‌های مختلف مخاطبین به سوی سینما و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه مواد تبلیغی اقدام به برگزاری مسابقه عکس، پوس‌تر، آنونس و تیزر سینمایی پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: کلیه آثاری که از تاریخ بیستم دی ماه سال ۹۰ تا ۵ دی ماه ۹۱ به مرحله اکران رسیده باشند می‌توانستند در این دوره از جشنواره شرکت نمایند.
مدیر بخش اقلام تبلیغی جشنواره فیلم فجر، اسامی شرکت کنندگان بخش تیزر و آنونس جشنواره را به این ترتیب معرفی کرد: کاظم راست گفتار، ادهم صفر‌زاده، پرهام وفایی، آرش معیریان، بهروز داودی، امید بهکار، حمید نجفی راد، حسین حشمت نیا، فردین صاحب الزمانی، آرش صادقی لواسانی نیا، سیاوش کردجان- نازنین مفخم، مهدی سعدی، حسن ایوبی، پویا دامادی، حامد رضی، فرشته طائر‌پور و نگار آذربایجانی، امیر شیبان خاقانی، میثم مولایی بزودی هیات انتخاب و داوری بخش اقلام تبلیغی کارش را آغاز می‌کند.
سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۱ به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‌‏نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز