خبرگزاری کار ایران

«هملت» با دو اجرا روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۳۲۰۵۳

با توجه به استقبال از طرح پیش فروش بلیط نمایش‌های تماشاخانه ایرانشهر؛ «هملت» با دو اجرا روی صحنه می‌رود.

ایلنا: نمایش «هملت» به کارگردانی رضا گوران که اجراهای خود از اول دیماه سال جاری در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، با توجه به استقبال کم نظیر مخاطبان و پیش فروش بلیط‌های این نمایش، در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۴ و ۱۵ دیماه با دو اجرا میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ نمایش «هملت» با بازی آتیلا پسیانی، صابر ابر، بهناز جعفری، ستاره پسیانی و داریوش موفق روایتی امروزی از تراژدی مکبث به قلم ویلیام شکسپیر است که با بازنویسی محمد چرمشیر اجراهای خود را در حالی در تالار استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرد که تمامی بلیط‌های این نمایش تا اواخر دیماه از طریق سیستم پیش فروش بلیت سایت مجموعه ایرانشهر به فروش رسیده است.

از دیگر عوامل این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای می‌توان به؛ نورالدین حیدری ماهر دستیار اول کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید، منوچهر شجاع طراح صحنه، آتوسا قلم فرسایی طراح لباس، آرش گوران آهنگساز، مریم فارسی منشی صحنه، مهدی بوسلیک دستیار دوم کارگردان و امین یزدانی‌نژاد مدیر صحنه اشاره کرد.

علاقمندان برای تماشای نمایش یاد شده می‌توانند با مراجعه به سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www. tamashakhaneh. ir نسبت به خرید و یا رزرو بلیط این نمایش اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز