خبرگزاری کار ایران

با موضوع «آموزشگاه‌های زبان یک معضل»؛

نخستین اجرای «تئا‌تر شورایی تهران» در ارسباران به روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۳۱۹۶۴

نخستین‌اجرای «تئا‌تر شورایی تهران» با عنوان «آموزشگاه‌های زبان یک معضل» با هدف ترویج فرهنگ گفتگو شنبه ۱۶ دی ساعت ۳۰/۱۸ در فرهنگ سرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.

ایلنا: نخستین‌اجرای «تئا‌تر شورایی تهران» با عنوان «آموزشگاه‌های زبان یک معضل» با هدف ترویج فرهنگ گفتگو شنبه ۱۶ دی ساعت ۳۰/۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.
به گزارش ایلنا، «آموزشگاه‌های زبان یک معضل» به آسیب‌ها و نقص‌های نظام زبان آموزی در آموزشگاههای زبان خارجه می‌پردازد و به روش مجادله که یکی از تکنیک‌های هفتگانه تئا‌تر شورایی است، اجرا می‌شود.
تئا‌تر شورایی از زیر شاخه‌های نمایش محیطی است که کاربردی بودن آن مشخصه‌ی اصلی و بارز این نوع نمایش است. این گونه تئا‌تر روشی جهانی برای تکثیر و مردمی کردن این هنر است.
تئا‌تر شورایی با مشارکت دادن عملی و نظری مخاطبان در اجرا به عنوان ابزاری موثر برای کاربردی کردن هنر نمایش در بیش از هفتاد کشور دنیا در حوزه‌های آموزش‌گری، درمانگری، تقویت اجتماعات و قانون‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
علاقمندان جهت حضور در برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز