خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره خانه سینما در گفت‌و‌گو با ایلنا اعلام کرد:

خط قرمز ما در مذاکرات اصلاح اساسنامه، حفظ فعالیت صنفی خانه سینماست

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۱۳

در جلساتی که قرار است با هدف اصلاح اساسنامه تشکیل شود، خانه سینما به عنوان نماینده اصناف سینمایی و جامعه اصناف سینمایی حضور پیدا می‌کند و ما در این جلسات بر حفظ فعالیت صنفی خانه سینما به صورت کامل تاکید می‌کنیم.

ایلنا: با معرفی نمایندگان سازمان سینمایی و نماینده رییس جمهور در کمیته اصلاح اساسنامه خانه سینما قرار است این کمیته فعالیت خود را همراه با نمایندگان خانه سینما با هدف اصلاح اساسنامه خانه سینما و فعالیت مجدد آن برگزار کند. اما پیش از برگزاری این جلسات زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد سازمان سینمایی همچنان در فعالیت خانه سینما منهای فعالیت‌های صنفی تاکید دارد. حتی علیرضا سجادپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در این امر تاکید کرده است. ولی فرهاد توحیدی رییس هیات مدیره و یکی از نمایندگان خانه سینما در جلسه اصلاح اساسنامه می‌گوید که اصلاح اساسنامه باید براساس حفظ فعالیت کامل صنفی خانه سینما صورت بگیرد.
فرهاد توحیدی رییس هیات مدیره خانه سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا‎، با اشاره به سخنان سجادپور گفت: طرف مذاکره ما علیرضا سجادپور نیست بلکه تفاهمات و مذاکرات ما با مقامات بالا‌تر صورت گرفته است.
وی با اشاره به معرفی نمایندگان سازمان سینمایی و رییس جمهور گفت: با توجه به اینکه جلسات قرار است آغاز شود و هنوز هیچ امری مکتوب و رسمی نشده، بهتر است که از پیش اعلام نظر نکنیم زیرا اگر قرار بود نظری از پیش اعلام شود چه نیازی به امضاء تفاهم نامه و برگزاری جلسات بود و هیچ فردی نمی‌تواند قبل از تشکیل جلسات نظر خود را به عنوان رای نهایی اعلام کند.
توحیدی ادامه داد: در جلساتی که قرار است باهدف اصلاح اساسنامه تشکیل شود خانه سینما به عنوان نماینده اصناف سینمایی و جامعه اصناف سینمایی حضور پیدا می‌کند و ما در این جلسات بر حفظ فعالیت صنفی خانه سینما به صورت کامل تاکید می‌کنیم زیرا همین امر پیش از این در جلساتی که با رییس جمهور نیز برگزار شده مطرح بوده است.
وی ادامه داد: شخصیت حقوقی خانه سینما کاملا پابرجاست و هیچ کس او را سلب نکرده است و این شخصیت براساس شخصیت اعضای آن به وجود آمده و اعضای خانه سینما هم اصناف خانه سینما هستند و خانه سینما شامل اصناف سینمایی و کسانی که عضو صنوف سینمایی هستند.
توحیدی تاکید کرد: من در جلسات شرکت می‌کنم اما براساس مبانی فعالیتی که خانه سینما حفظ فعالیت کامل صنفی خانه سینما خط قرمز ما درباره خانه سینماست.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز