خبرگزاری کار ایران

مرضیه برومند پس از تماشای نمایش«مرثیه ایی برای یک دلقک»:

ظرافت‌های زیادی در این اثر وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۸۲

فرهاد توحیدی: نمایش متن خوبی دارد، به نظر می‌آمد این نمایش با وجود تمام کمبود امکانات تئاترهای دانشجوی یک کار کامل است و عوامل تولید آن توانسته‌اند کمبود امکانات را باخلاقیت از بین ببرند.

ایلنا: مرضیه برومند هنرمند پیشكسوت عرصه نمایش عروسكی عصر روز گذشته(3 دی) برای تماشای نمایش «مرثیه‌ای برای یک دلقک» به تالار مولوی رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش روز گذشته در سیزدهمین اجرای خود، میزبان هنرمندانی همچون مرضیه برومند، آزاده پورمختار، فرهاد توحیدی، منصور آذری(همسر استاد ذولفقاری)، هرمز هدایت و محمد رضایی راد بود. مرضیه برومند در رابطه با این نمایش، گفت: عروسک‌ها و تکنیک این اجرا با ظرافت‌های خاصی همراه است که در دیگر نمایش‌ها کمتر استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: این خلاقیت‌ها موجب شده شكل نمایش ویژگی‌های بصری خوبی داشته باشد. این نمایش بسیار رمانتیک است و توانسته حس لحظه و حس صحنه را به خوبی به تماشاگر القا کند.

فرهاد توحیدی همچنین در رابطه با این نمایش، اظهار كرد: مدتها بود نمایش عروسکی ندیده بودم، ولی خانم برومند از این نمایش بسیار تعریف کرده بودند و بعد از دیدن نمایش به نظرم شایسته تعریف هم هست، تکنیک‌های عروسکی نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است،

وی افزود: متن نمایش متن خوبی بود، به نظر می‌آمد این نمایش با وجود تمام کمبود امکانات تئاترهای دانشجوی یک کار کامل است و عوامل تولید آن توانسته‌اند کمبود امکانات را باخلاقیت از بین ببرند.

آزاده پورمختار نیز در رابطه با نمایش، بیان كرد: این اثر عروسکهایی زیبا وخوبی دارد ونکته مهم و خوب در این نمایش زمان‌بندی مناسب در كار است، اثر همچنین توانسته با عروسک‌های خوب و عروسک گردانی‌های بهتر نمایشی کامل و زیبا ارائه دهد.

بازی دهندگان عروسک در این نمایش کامران احمدزاده، بهاره صدفی، بهار طاهری، پریا علی محمدی، پریسا نعمتی‌مقدم و مرضیه نادری هستند و محسن علیمحمدی، راوی این نمایش است و در این نمایش ساخت عروسک‌ها را سهیلا باجلان و طراحی صحنه را رامین سیار دشتی بر عهده دارند.

این نمایش تا 5 دی همه روزه به غیر از شنبه‌ها ساعت 18.30 در تالار کوچک مولوی اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز