خبرگزاری کار ایران

داوود کیانیان پس از تماشای نمایش «مرثیه‌ای برای یك دلقك»:

عروسک‌های زیبا و عروسک‌گردانی حرفه‌ای ویژگی این نمایش است

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۶۳

شهرام كرمی: نمایش مرثیه‌ای برای یک دلقك اثری رمانتیک بود که تماشاگر را بسیار تحت تاثیر قرار می‌داد، این عنصر برای یک نمایش عروسکی بسیار مهم است.

ایلنا: داوود كیانیان در هشتمین شب اجرای نمایش عروسكی مرثیه‌ای برای یك دلقك به تماشای این اثر به كارگردانی نشست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش «مرثیه‌ای برای یک دلقک» کیانیان، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و مدرس تئاترکودکان و نوجوانان، در رابطه با این اثر، گفت: هر نمایش عروسکی باید دارای، عروسکهای زیبا و با تکنیک باشد. همچنین عروسک‌گردان‌های حرفه‌ای داشته باشد كه این نمایش هرسه ویژگی راداشت و من از تماشای این نمایش لذت بردم.

این اجرا همچنین میزبان شهرام کرمی، نویسنده، کارگردان و مدرس ادبیات نمایشی بود كه این هنرمند در ابطه با اثر، گفت: این نمایش با نگاهی متفاوت به خنده توانست زاویه متفاوتی از زندگی یك دلقک و خنداندن‌های او را به ما نشان دهد، این نمایش یک نمایش رمانتیک بود که بسیار تماشاگر را تحت تاثیر قرار می‌داد. این عنصر برای یک نمایش عروسکی بسیار مهم است.

بازی دهندگان عروسک در این نمایش کامران احمدزاده، بهاره صدفی، بهار طاهری، پریا علی محمدی، پریسا نعمتی مقدم و مرضیه نادری هستند و محسن علیمحمدی، راوی این نمایش است و در این نمایش ساخت عروسک‌ها را سهیلا باجلان و طراحی صحنه را رامین سیاردشتی بر عهده دارند.

این نمایش تا 5 دی همه روزه به غیر از شنبه‌ها ساعت 18.30 در تالار کوچک مولوی اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز