خبرگزاری کار ایران

نمایش «درخت بلوط» با دو اجرا روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۲۸۶۵۹

نمایش «درخت بلوط» کاری از گروه تئا‌تر نقشینه با توجه به استقبال مخاطبان در روزهای پایانی هر هفته با دو اجرا میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

ایلنا: نمایش «درخت بلوط» نوشته تیم کرواچ است که رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد و از روز یکشنبه ۲۶ آذرماه تا جمعه اول دیماه سال جاری به ترتیب علی سلیمانی، نادر فلاح، خسرو شهراز، رضا حداد، کوروش سلیمانی و مسعود کرامتی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ این نمایش درحالی روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه اجراهای خود را در دو سانس با حضور رضا حداد و بابک حمیدیان به روی صحنه می‌رود که از یکم تا پانزدهم دیماه در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته، با دو اجرا میزبان علاقمندان خواهد بود.

تاکنون هنرمندانی چون؛ اشکان خطیبی، علی سرابی، امیر دلاوری، برزو ارجمند، سروش صحت، مهدی پاکدل، امیر آقایی، رامین سیار دشتی، حمیدرضا پگاه، کیهان ملکی، می‌رطاهر مظلومی و کامبیز دیرباز در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو بلیط نمایش یاد شده می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در ارتباط باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز