خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

باید مشخص شود که امتیازات به کدام هنرمند تعلق می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۷۶

ما از هنرمندی حمایت می‌کنیم که در چهار چوب نظام فعالیت می‌کند و با اهداف نظام همراه است.

 ایلنا: لاله افتخاری دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است که اگر امتیازاتی به هنرمندان داده می‌شود باید این امتیازات به هنرمندانی انقلابی اختصاص پیدا کند.
لاله افتخاری دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به لزوم تصویب قانون فعالیتهای صدا و سیما افزود: بحث بررسی حوزه وظایف و اختیارات صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی در دوره هشتم مجلس آغاز شد و این بررسی در مجلس نهم هم در حال انجام است.
وی افزود: در صدا و سیما شاهد فیلم‌ها و کارهای فاخر خوبی هستیم اما بعضا فیلمهای در این سازمان ساخته می‌شود که قابل دفاع نیست یکی از این فیلم‌ها یک خانواده محترم است لذا با ضرغامی بیشتر درباره فیلم یک خانواده محترم و بعضی فیلمهای و آثار صدا و سیما گفتگو شد.
وی همچنین درباره امتیازات و معافیتهای که برای هنر مندان در نظر گرفته شده است، افزود: برای هنرمندان و ناشرانی یکسری معافیت‌ها و بیمه‌های در نظر گرفته شده است اما باید مشخص شود که این حمایت‌ها از چه کسانی می‌شود و باید حساب هنرمندان متعهد از غیز متعهد مشخص شود.
وی ادامه داد: باید شاخص‌ها مشخص شود ما قصد داریم تا این امتیازات به هنرمندان داده شود اما باید مشخص شود که این امتیازات به کدام هنرمند داده می‌شود باید به هنرمندی داده شود. ما از هنرمندی حمایت می‌کنیم که در چهار چوب نظام فعالیت می‌کند و با اهداف نظام همراه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز