خبرگزاری کار ایران

موفقیت نمایش جابر رمضانی در دهمین جشنواره «اسكنا آپ» كزوو؛

«تیم شنا» جایزه بهترین گروه بازیگری را دریافت كرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۰۸

جشنواره «اسکنا آپ» از 13 تا 23 آذرماه در کوزوو برگزار شد و نمایش «تیم شنا» تنها نماینده ایران در بخش تئاتر این دوره از جشنواره بود.

ایلنا: نمایش «تیم شنا» به نویسندگی و كارگردانی جابر رمضانی موفق به كسب تندیس بهترین گروه بازیگری دهمین فستیوال تئاتر «اسکنا آپ» در استان خودمختار کوزووی كشور صربستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این جایزه طی مراسم اختتامیه‌ای كه 19آذرماه برگزار شد به گروه بازیگران نمایش «تیم شنا» تعلق گرفت.

گروه بازیگران نمایش «تیم شنا» درحالی موفق به دریافت این جایزه شد كه به عنوان تنها نماینده ایران و آسیا با گروه‌هایی از كشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس،‌ اسپانیا،‌ مقدونیه و کوزوو رقابت می‌كرد.

در این اثر نمایشی كه 5دسامبر ساعت 20:30 در جشنواره به روی صحنه رفت مریم نورمحمدی، سارا شاملو، مینا زمان و شکیبا فدایی به عنوان بازیگر حضور داشتند و صحرا نورمحمدی به عنوان دستیار كارگردانو سعید زارعی به عنوان مدیر تولید رمضانی را در اجرای اثر یاری رساندند.

نمایش «تیم شنا» سال گذشته در تالار مولوی اجرای عمومی شد و در چهاردهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز حضور پیدا کرده بود.

«تیم شنا» روایت چهار دختر است که تصمیم می‌گیرند در جایی که آب نیست، به تمرین شنا بپردازند؛ به همین ترتیب در خانه خودشان در استخری خیالی به شنا می‌پردازند.

جشنواره «اسکنا آپ» که از 13 تا 23 آذرماه در کوزوو برگزار شد، جشنواره‌‌ بین‌المللی دانشجویی است که در دو بخش تئاتر و فیلم کوتاه برگزار می‌شود و نمایش «تیم شنا» تنها نماینده ایران در بخش تئاتر این دوره از جشنواره بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز