خبرگزاری کار ایران

شمقدری و عرفان منش اصلاحات فیلم آینه شمعدون را تایید کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۰۳

نسخه اصلاح شده را به جواد شمقدری و جلیل عرفان منش ارائه كردیم و تایید شد. در صورتی كه شورای صدور پروانه نمایش نیز فیلمنامه را اصلاح كند؛ فیلمبرداری را مجدد آغاز می كنیم.

ایلنا: فیلم سینمایی آینه شمعدون به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی محمد کمالی‌پور در میانه ساخت متوقف شد و حتی بهرامیان معتقد بود که دیگر ادامه ساخت فیلم امکان پذیر نیست اما محمد کمالی‌پور تهیه‌کننده فیلم از ارائه فیلمنامه اصلاح شده و امکان ادامه فیلمبرداری از ۸ روزه آینده خبر داد.
محمد کمالی‌پور تهیه کننده فیلم آینه شمعدون در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره آخرین وضعیت فیلم آینه شمعدون گفت: نسخه  اصلاح شده فیلم قبل از تعطیلات هفته گذشته به وزارت ارشاد ارائه شد و جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی و جلیل عرفان منش معاونت آثار سازمان سینمایی بعد از مطالعه با تغییرات و اصلاحات انجام شده موافقت کردند و آن را تایید کردند.
وی ادامه داد: هر چند هنوز نظر اعضائ شورای صدور پروانه نمایش را نمی‌دانم امروز(18 آذر) قرار است فیلمنامه کامل و اصلاح شده را به ارشاد تحویل دهم و در صورت موافقت ارشاد تا۸ روز آینده فیلمبرداری را مجدد آغاز می‌کنیم البته از راش‌های(فیلم‌های) قبلی نیز می‌توانیم استفاده کنیم اما باید با دو بازیگر جدید نیز قرارداد ببندیم.

وی درباره میزان اصلاحات انجام شده؛ گفت: بیشتر اصلاحات مفهومی و محتوای است و میزان اصلاحات انجام شده زیاد نیست
فیلم آینه شمعدون با حضور رضا عطاران، محسن طنابنده، لیلا بلوکات و به کارگردانی بهرام بهرامیان ساخته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز