خبرگزاری کار ایران

اجرای ۱۵ روزه هنرهای نمایشی در یادواره هنری تجلی بصیرت

کد خبر : ۲۴۵۱۱

آثار بخش تئا‌تر یادواره هنری تجلی بصیرت در قالب بخش‌های صحنه‌ای، نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی و خیابانی خواهد بود که در طول مدت برگزاری این یادواره ۱۵ روز به هنرهای نمایشی اختصاص داده می‌شود.

ایلنا: آثار بخش تئا‌تر یادواره هنری تجلی بصیرت در قالب بخش‌های صحنه‌ای، نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی و خیابانی اختصاص داده می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد طلاع رسانی دومین یادواره هنری بصیرت، این نمایش‌ها از ۲۰ موضوعی هستند که در قالب فراخوان در اختیار هنرمندان حوزه تئا‌تر قرار گرفته است که در بخش‌های مختلف از سوی هنرمندان به دبیرخانه دومین یادواره هنری بصیرت رسیده است.

دبیرخانه این یادواره اعلام کرده به منظور معرفی و حمایت از نمایشنامه‌نویسان برگزیده، آثار بر‌تر بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی در قالب کتاب منتشر می‌شود و مراحل بازخوانی تمامی بخش‌ها تا پایان مردادماه سال ۹۱ انجام می‌شود و بازبینی و انتخاب آثار در تمامی بخش‌ها از نیمه دوم مهرماه ۱۳۹۱ آغاز و به پذیرفته‌شدگان تمامی بخش‌ها مبلغ پنج تا ده میلیون ریال کمک هزینه اعطا خواهد شد.

بخش تئا‌تر دومین یادواره هنری تجلی بصیرت به دبیری ابراهیم گله دارزاده، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز