خبرگزاری کار ایران

معاون اداری- مالی «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۶

طی حکمی از سوی مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، علیرضا حفیظی به سمت معاون اداری– مالی این مرکز منصوب شد.

ایلنا: طی حکمی از سوی مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، علیرضا حفیظی به سمت معاون اداری– مالی این مرکز منصوب شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، متن حکم شفیع آقامحمدیان به این شرح است:

جناب آقای علیرضا حفیظی؛
نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی در امور اداری و اجـــرایی و با عنایت به مدیریت موفق شما در مدت سرپرستی آن حوزه، به موجب این حکم به سمت معاون اداری، مالی و حقوقی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تمام توانمندی‌های خود و قابلیت‌های مرکز، در شرح وظایف محوله و ساماندهی بیش از پیش امور اداری، مالی، حقوقی و اجرایی مجموعه، در جهت پیشبرد اهداف عالیه «مرکز» موفق و مؤید باشید.
توفیقات شما را در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

علیرضا حفیظی فارغ التحصیل کار‌شناسی ارشد مدیریت فرهنگی است و پیش از این، سرپرست اداری– مالی این «مرکز» بوده و مسئولیت‌های متعددی در بخش‌های مختلف اداری مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برعهده داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز