خبرگزاری کار ایران

حقیقی، مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر:

حضور پرشور استان‌ها در جشنواره سی ویکم فجر

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۱

همزمان با برگزاری جشنواره به دلیل استقبال مردم در سایر استان‌ها، قطعا جشنواره در استان‌هایی که متقاضی هستند برگزار خواهد شد.

 ایلنا: مهدی حقیقی مدیر امور استان‌های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: امسال رویکرد ما، حضور جدی و پرشور استان‌ها در برگزاری جشنواره سی و یکم است.

به گزارش ایلنا؛ حقیقی با اشاره به مطلب بالا گفت: با توجه به اینکه جشنواره بین المللی فیلم فجر، مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور محسوب می‌شود و همه اقشار مختلف مردم در سرتاسر ایران حق بهره‌مندی از این مهم را دارند، از همین رو امسال هم همچون سال‌های گذشته، همزمان با برگزاری جشنواره به دلیل استقبال مردم در سایر استان‌ها، قطعا جشنواره در استان‌هایی که متقاضی هستند برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفت: این نگاه، که تمرکز جشنواره ملی مثل فیلم فجر را محدود به تهران ببینیم، اشتباه است. وقتی تعریف ما از چنین رویداد مهم فرهنگی، ملی است، حتما، باید همه استان‌ها و همه شهرهای کشور که قابلیت پخش فیلم‌ها را در سینما دارند، درگیر کنیم. به طور حتم رویکرد ما این است و از همه مدیران استانی می‌خواهیم تا برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این مهم فرهنگی، یا تجهیز سالن‌های سینمای خود، مخصوصا تجهیز آن به سیستم پخش دیجیتال در برگزاری باشکوه جشنواره سی و یکم کمک کنند.
وی همچنین گفت: در رابطه با برنامه‌های جنبی وجایزه مخاطب برای فیلم منتخب در استان را به دلیل اقتصاد مقاومتی وکمبود بودجه نخواهیم داشت اما در هر استان مراسم افتتاحیه واختتامیه ونمایشگاه عکس خواهیم برگزار می‌کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه مسئولین ارشد نظام ومدیران سینمایی کشور به برگزاری جشنواره فجر در استان‌ها، نشان دهنده اهمیت حضور فیلم‌ها و برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی سینمایی در شهرهای کشور است. همین نگاه ویژه مدیران و مسئولین، به رشد و ارتقای کیفی برگزاری در استان‌ها کمک می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز