خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون پخش کنندگان در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

همكاری موسسات شبكه نمایش خانگی با پخش كنندگان فیلم مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۴

اعضای کانون پخش کنندگان به این نتیجه رسیدند که شرکتی را تاسیس کنند تا در حوزه نمایش خانگی فعال باشد و فیلم‌هایی راکه خودشان تولید و پخش می‌کنند توسط این شرکت در شبکه نمایش خانگی عرضه کنند.

ایلنا: مرتضی شایسته رئیس کانون پخش کنندگان از تاسیس یک شرکت جهت عرضه محصولات سینمایی و ویدیویی در شبکه نمایش خانگی توسط اعضای کانون خبرداد.
مرتضی شایسته درگفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: متاسفانه به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله اقتصادی، شرکت‌های پخش و موسسات ویدیو رسانه همکاری خوبی با پخش کنندگان و تولیدکنندگان فیلم‌های سینمایی ندارند و تهیه کنندگان سینما از این مساله راضی نیستند.
وی ادامه داد: امروز قیمت‌هایی که برای خرید رایت فیلم‌ها داده می‌شود بسیار پایین است و بعضا بسیاری از فیلم‌ها نیز با تیراژ پایین عرضه می‌شود که سودی برای تهیه کننده ندارد این امر نشان می‌دهد که بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه نمایش خانگی به هیج عنوان به فکر منافع تهیه کننده و پخش کننده فیلم‌ها نیستند.
شایسته ادامه داد: بدنبال این مشکلات اعضای کانون به این نتیجه رسیدند که خود یک شرکتی را تاسیس کنند که در حوزه نمایش خانگی فعال باشد و فیلم‌هایی راکه خودشان تولید و پخش می‌کنند توسط این شرکت در شبکه نمایش خانگی عرضه کنند تا هم بتوانند با تیراژ مناسب و اطلاع رسانی مناسب بازار خوبی برای این فیلم‌ها به وجود بیاورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز