خبرگزاری کار ایران

نوباوه در گفتگو با ایلنا:

جلسه‌ای را با ایوبی درباره مسائل سینما برگزار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۷۲

با ایوبی درباره مسائل اصلی سینما و همچنین خانه سینما صحبت می‌کنیم/ درحال ساخت مستند 30 دقیقه‌ای از جلسه رای اعتماد مجلس هستم.

ایلنا: بیژن نوباوه(نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس) با استقبال از انتصاب حجت الله ایوبی از برگزاری جلسه‌ای با وی خبر داد.
نوباوه در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: انتصاب حجت الله ایوبی به عهوان رئیس سازمان سینمایی مناسب است زیرا ایشان فرد بسیار کارایی است و در هر کجا که حضور داشتند به به فکر منافع نظام بودند و در این زمینه شهره هستند.
وی ادامه داد: هر فردی اگر مسئول سینما می‌شد و به عنوان رئیس سازمان سینمایی معرفی می‌شد، به هر حال گروهی با وی مخالفت می‌کردند اما انتصاب ایوبی دیگری این مشکل را ندارد همچنینی ایشان به حسن رفتار معروف است.
نوباوه افزود: قصد داریم به زودی جلسه‌ای را با وی برگزار کنیم و درباره مباحث اصلی سینما با ایشان صحبت کنیم و ایشان را در جریان امور کلی سینما قرار دهیم و نظرات خود را بیان کنیم همچنین درباره اینکه چه راه‌هایی برای حفظ ارزش‌ها در سینما وجود دارد و درباره برنامه‌های ایشان در خصوص چگونگی حضور جوانان در سینما صحبت کنیم.
نوباوه در پاسخ به این سوال که آیا درباره خانه سینما هم صحبتی انجام می‌شود یا خیر، افزود: قطعا درباره خانه سینما نیز صحبت می‌کنیم اما از نظر من خانه سینما یک مسئله کوچکی در سینما است و مسائل بسیار مهمتری در سینما وجود دارد.  البته زمان برگزاری جلسه همچنان مشخص نیست و اما قصد داریم که در اولین فرصت این جلسه برگزار شود.

نوباوه که قصد دارد درباره جلسه رای اعتماد وزرا به مجلس یک فیلم مستند بسازد، درباره آخرین مراحل این فیلم گفت: تصاویر اولیه این فیلم را در زمان برگزاری جلسه رای اعتماد مجلس ضبط کردم و قصد دارم تا تصاویر آرشیوی مجلس را نیز به این فیلم اضافه کنم.

وی ادامه داد: بعداز تهیه تصاویر آرشیوی و با استفاده از تصاویری که خودم ضبط کرده‌ام یک فیلم مستند 30 دقیقه‌ای را به آماده نمایش کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز