خبرگزاری کار ایران

شهراب میراب اقدام:

جشنواره فیلم کوتاه تهران محل تبادل افکار فیلمسازان است

کد خبر : ۱۰۰۸۳۰

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نوعی مهم‌ترین جشنواره تخصص در حوزه فیلم کوتاه در حوزه بین المللی و داخلی است.

ایلنا: شهراب میراب اقدام(کارگردان و فیلمساز فیلم کوتاه) درباره کارکردهای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران عنوان کرد: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نوعی مهم‌ترین جشنواره تخصص در حوزه فیلم کوتاه در حوزه بین المللی و داخلی است.

به گزارش ایلنا، این فیلم ساز ضمن اشاره به گردهمایی فیلمسازان کوتاه ایرانی و خارجی در زمان برگزاری جشنواره خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری جشنواره فیلمسازان و پیشکسوتان این حوزه ضمن دور هم جمع شدن به تبادل افکار و تجربیاتشان می‌پردازند و این به نفع رشد سطح کیفی فیلم سازان جوان است.

میراب اقدام ضمن اشاره به تغییراتی که در نحوه برگزاری جشنواره به وجود آمده گفت: انجام این تغییرات اجتناب ناپذیر است و باید مورد رویکرد مسئولان جشنواره قرار بگیرد و تغییر مکان جشنواره در پردیس ملت به علت فضای گسترده این پردیس باعث فاصله افتادن میان فیلم سازان در زمان حضورشان در جشنواره است.

به دلیل برخورداری پردیس سینمایی ملت از چهارسالن مجهز به امکان نمایش دیجیتال و با ظرفیت نزدیک به یک هزار صندلی، از سال گذشته جشنواره فیلم کوتاه تهران در این مکان برگزار می‌شود که امکان استفاده از فضای بیشتر، صندلی بیشتر و کیفیت نمایش بهتر را برای خانواده فیلم کوتاه مهیا کرده است.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۲ تا ۲۸ مهرماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز