خبرگزاری کار ایران

جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در شب میلاد حضرت علی اکبر(ع)

کد خبر : ۸۳۰۳۲

خانه فرهنگ ابوسعید در شب میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ویژه‌برنامه‌ای را در قالب جشن اعیاد شعبانیه برگزار می‌کند.

ایلنا: در ویژه‌برنامه جشن اعیاد شعبانیه که از ساعت 17 تا 19 در مجتمع شهید نامجودر یکی از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران برگزار خواهد شد، سعید فانی هنرمند نمایش طنزکشور اجرای برنامه خواهد داشت. همچنین اجرای زنده موسیقی اقوام محلی وسخنرانی حاج جواد میدانی درخصوص فضایل وبرکات اعیاد مبارکه شعبانیه از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

به گزارش ایلنا به نقل از فرهنگسرای رازی؛ علاقمندان برای بهره‌مندی از این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان کارگر جنوبی، چهار راه لشگر،خیابان کاشان مجتمع مسکونی شهید نامجو؛ مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن: 66493039 تماس گرفته و یا از سایت razi.farhangsara.ir بازدید کنند.

نخستین اجرای ویژه برنامه فرهنگی ورزشی وتفریحی"عشیره" از ساعت 17 تا20 پنجشنبه 30 خرداد ماه مصادف با جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که با هدف ایجاد نشاط و همدلی در بین خانواده‌های تهرانی طراحی و اجرا می شود، اعضاءخانواده در قالب گروهی از نزدیک با ظرفیت‌های فرهنگی هنری، تفریحی و ورزشی بوستان رازی شامل قایق‌رانی و ماهیگیری در دریاچه بزرگ رازی، امکانات تفریحی شهربازی همراه با برپایی نمایشگاه و نشست های موضوعی با حضور کارشناسان اجتماعی و روانشناسی خانواده بصورت رایگان بهره مند شده و یک روز شاد را در کنار هم تجربه خواهند کرد.

مسافرشهر کتاب عنوان نمایشگاهی است که به مناسبت ماه مبارک شعبان در کتابخانه شهید قدیریان برپا است.

در این نمایشگاه بیش از 200 عنوان کتاب در قالب موضوعات مختلف روانشناسی، ادبی، تاریخی، فلسفی، اجتماعی و مذهبی تا نیمه شعبان المبارک درمعرض بازدید عموم شهروندان  قرار خواهد داشت.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان کارگر ضلع شمال شرقی میدان حر، کتابخانه شهید قدیریان مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66963999 تماس گرفته یا از سایت razi.farhangsara.ir  بازدیدکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز