خبرگزاری کار ایران

ثبت نام دوره‌های آموزشی خانه فرهنگ شیخ هادی آغاز شد

کد خبر : ۷۶۶۰۹

خدمات آموزشی بیش از 40 رشته علمی، فرهنگی هنری و ورزشی قابل ارائه درخانه فرهنگ شیخ هادی معرفی شد.

ایلنا: دوره‌های آموزشی خانه فرهنگ شیخ هادی شامل آموزش علوم قرآنی، زبان انگلیسی(تمامی سطوح)، کلاس‌های ورزشی(دفاع شخصی،تکواندو، ژیمناستیک، شطرنج و...)، هنرهای دستی(شمع سازی، مجسمه‌سازی، سفره آرایی، بافندگی، قلاب بافی، هویه کاری، سرمه دوزی و....)، فوریت‌های پزشكی، مهدکودک و پیش دبستانی، خیاطی با ژورنال و طراحی دوخت، خوشنویسی، سفالگری، خلاقیت کودکان، نقاشی خردسال، طراحی(رنگ روغن وسیاه قلم) است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی؛ برگزاری کلاس‌های کنکور، آموزش طب سنتی، کارگاه روانشناسی کودک، فن بیان، حافظ شناسی از دیگر کلاس‌های آموزشی این مرکز فرهنگی به شمار می‌رود.

آموزش در سطوح مقدماتی و پیشرفته، با شهریه و قیمت مناسب، بهره‌مندی از اساتید مجرب، تنوع زمانی در ساعات برگزاری کلاس‌ها و استفاده از وسایل كمك آموزشی از ویژگی‌های دوره‌های آموزشی در خانه فرهنگ شیخ هادی است.

علاقمندان برای ثبت نام در دوره‌های ذکر شده می‌توانند به خانه فرهنگ شیخ هادی واقع در خیابان جمهوری، خیابان شیخ هادی، نبش خیابان شهید حسین سخنور مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 8-66498587 تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز