خبرگزاری کار ایران

باشگاه خانواده بهمن عضو می‌پذیرد

کد خبر : ۷۱۷۱۰

فرهنگسرای بهمن در راستای اجرای طرح باشگاه خانواده بهمن، از تاریخ ٢١ اردیبهشت تا پایان خرداد ماه سال جاری از متقاضیان شركت در این طرح ثبت نام به عمل می‌آورد.

ایلنا: راهنمایی و مشاوره رایگان، برگزاری تورهای گردشگری بصورت رایگان، اجرای همایش های فرهنگی و هنری، اجرای جشن به مناسبت اعیاد گوناگون و همچنین اطلاع رسانی از برنامه‌ها و جلسات آموزشی و كارگاهی كه در فرهنگسرای بهمن و مراكز آن برگزار می‌شود به افرادی كه در این طرح ثبت نام می‌كنند ازجمله تسهیلات باشگاه خانواده بهمن است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، هدف از تشكیل این باشگاه معرفی الگوهای صحیح زندگی و كشف هویت تاریخی، حفظ فرهنگ اصیل و غنی ایرانی - اسلامی، مقابله با تهاجم گسترده فرهنگ غربی در تحمیل سبك زندگی فردی، ترویج ویژگی‌های اصیل ایرانی- اسلامی و ارتقای توانمندی‌ها با تعدیل شهرنشینی، تقویت پایه‌های معرفتی‌شناختی جامعه شهری با ابعاد مختلف سبك زندگی در كلان شهر تهران، ارتقای سبك زندگی اسلامی- ایرانی با بهره‌گیری از حیات طیبه اسلامی و... است.

در بهار ٩٢ این باشگاه از طریق مراكز منطقه ازجمله مجتمع فرهنگی هنری فجر، خانه فرهنگ قلم و خانه فرهنگ خزانه اقدام به ثبت نام از علاقمندان خواهد كرد.

علاقمندان جهت كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ٥٥٠٥٤١٣٨ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز