خبرگزاری کار ایران

بازدید دانشجویان دانشگاه علمی-كاربردی فرهنگ و هنر از فرهنگسرای بهمن

کد خبر : ۷۱۷۰۶

فرهنگسرای بهمن صبح روز یك شنبه ٢٢ اردیبهشت میزبان تعدادی از دانشجویان دانشگاه علمی-كاربردی فرهنگ و هنر واحد ٤٧ تهران بود.

ایلنا: بازدید دانشجویان دانشگاه علمی-كاربردی فرهنگ و هنر از فرهنگسرای بهمن طی هماهنگی‌های به عمل آمده بین مدیریت این مجموعه با دانشگاه و با هدف آشنایی دانشجویان با اماكن و مدیریت مراكز فرهنگی هنری و نیز تعامل دوسویه با مراكز آموزشی شهر انجام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، دانشجویان در این روز از نماهای بیرونی ودرصورت لزوم از فضای داخلی اماكن مختلف فرهنگسرای بزرگ بهمن شامل؛ كتابخانه شهید فهمیده، تالار مبارك، سینما چاپلین، مجتمع فرهنگی هنری شهید كریمی، چای باغ، مجموعه‌های ورزشی، تالار علوم و فنون، واحد آموزش، واحد موسیقی، نگارخانه‌های هنرهای تجسمی، دفتر مدیریت و مكان‌های اداری دیدن نمودند.

در این بازدید كه حدود ٢ ساعت طول كشید نماینده فرهنگسرای بهمن توضیحات لازم را در خصوص تاریخچه این مجموعه، تجهیزات، ظرفیت سالن‌های مختلف و... به دانشجویان ارائه نمود.

فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن در سال ١٣٧٠ تاسیس گردید و به عنوان اولین فرهنگسرای شهر تهران با فضایی بالغ بر ٦٠٠٠ متر مربع و با داشتن امكانات مناسب فرهنگی، هنری، آموزشی،ورزشی و... آماده پذیرایی و خدمات رسانی به شهروندان، دانشجویان و اقشار مختلف جامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز