خبرگزاری کار ایران

رونمایی از مجموعه کتابهای آرمان شهر اسلام در جشنواره آیات

کد خبر : ۵۴۸۳۹

مجموعه کتابهای آرمان شهر اسلام در دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های برخط قرانی آیات به دست وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

ایلنا: معاون فرهنگی ارشاد استان تهران گفت: مجموعه کتابهای آرمان شهر اسلام امروز(19 اسفند) در دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های برخط قرانی آیات به دست وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری این جشنواره، محمد صادق افراسیابی گفت: مجموعه کتابهای آرمان شهر اسلام از منظر قران، مجموعه‌ای پنج جلدی است که درآن بر اساس آیات قرانی شاخصه‌های شهر اسلامی در ابعاد مختلف از رفاه اجتماعی گرفته تا سبک معماری و حتی جایگاه ارتباطات انسانی مشخص شده است.
قائم مقام دبیر دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های برخط قرانی آیات با بیان اینکه دراین مجموعه کتاب نفیس که ازنظر سبک نگارش وتالیف سابقه انتشار آن وجود نداشته، سعی شده است علاوه بر مطالعات تطبیقی، با ظرافت و لطافت منحصر به فرد تفاوت دیدگاه‌های ادیان مختلف درباره شهر و فرهنگ حاکم بر آن برجسته سازی شود.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی واطلاع رسانی اداره کل ارشاد استان تهران اضافه کرد: این مجموعه ارزشمند باحمایت اداره کل ارشاد استان تهران از سوی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و به همت حجت الاسلام والمسلمین سعید رضاعامل، ریاست وقت این دانشکده به همراهی تیم بیست نفره پژوهشی، تالیف و تدوین شده است.
مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های برخط قرانی آیات به همت اداره کل ارشاد استان تهران با حضور مسئولان لشکری و کشوری، امشب از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در مرکزهمایش‌های برج آزادی تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز