خبرگزاری کار ایران

جلیل فرجاد:

برگزاری جشنواره مد و لباس قدم خوبی در الگوسازی برای جامعه است

کد خبر : ۵۱۳۶۳

فرجاد درباره برگزاری جشنواره مد و لباس می‌گوید: این جشنواره می‌تواند به بیشتر شناخته شدن فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه کمک کند.

ایلنا: جلیل فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مسئله اینجاست که ما می‌خواهیم برای جامعه خودمان فرهنگ سازی کنیم و این جشنواره رونق بازار داخلی را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره مد و لباس فجر، این بازیگر در ادامه با اشاره به اینکه پرداخت و اهمیت به مقوله لباس و طراحی لباس در سینما و تلویزیون بسیار ضعیف عمل می‌شود گفت: متاسفانه ما بازیگران مجبوریم از لباس‌های شخصی خودمان در فیلم‌ها استفاده کنیم مگر آنکه فیلمی با موضوعی تاریخی باشد که آن هم از آرشیو استفاده می‌شود و طراحی لباس با تعریفی که در جوامع دیگر وجود دارد در ایران دیده نمی‌شود و این به این معنی است که طراحی لباس در رده چندم برای اهمیت قرار دارد. در حالی که پوشش یک بازیگر بسیار مهم است و می‌تواند در جامعه الگو قرار بگیرد و تاثیر گذار باشد.

فرجاد با تاکید بر اینکه متاسفانه جامعه جوان کشور بیشترین تاثیر را از دنیای مد غربی می‌گیرد گفت: این جشنواره می‌تواند اقدام خوبی برای جذب مخاطب جوان ایرانی باشد و الگوی مناسب را برای جامعه فراهم کند. ارائه پوشش‌های جوان پسندانه با انتخاب رنگ و مدل‌های متفاوت می‌تواند به جذب مخاطبین جوان کمک کند.

وی در پایان با ابراز امیدواری کردن از برگزاری جشنواره مد و لباس فجر گفت: امیدوارم برگزاری این جشنواره بتواند تغییرات لازم و محسوس را در دنیای مد و لباس جامعه خصوصا جامعه سینمایی و تلویزیون ایران ایجاد کند و ما شاهد طرح‌های ارائه شده به در سطح جامعه، به منظور خرید و استفده برای همگان در بازار مد و لباس باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز