خبرگزاری کار ایران

بوی نوروز از فرهنگسرای امید

کد خبر : ۵۰۷۸۸

فرهنگسرای امید همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز با همکاری خانه فرهنگ حافظیه ویژه برنامه بوی نوروز را با برنامه‌های متنوعی در روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه برگزار می‌کند.

ایلنا: در واپسین روزهای سال فرهنگسرای امید در نظر دارد با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع نوروز ساعاتی شاد و خاطره آمیز را برای برای شهروندان مهیا کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۳؛ به همین منظور جشنواره خود نمایی سبزه‌ها با شرکت ۲۵۰ نفر از علاقه مندان و بانوان هنرمند با عرضه انواع سبزه‌ها در طرح‌های مختلف و یژه نوروز در متروی شهدا برگزار می‌شود.
در همین روز به همت کانونهای فرهنگسرای امید سفره هفت سینی در ابعاد گسترده و با حضور بانوانی با لباسهای محلی شهر‌های مختلف در متروی شهدا برگزار خواهد شد.
در این دوروز شهر وندان تهرانی فرصت دارند از ده‌ها عنوان برنامه متنوعی که از سوی این مرکز برای آن‌ها تهیه دیده شده است استفاده کنند.
برپایی غرفه‌های خوشنویسی، طراحی چهره، ساخت کار دستی نوروزی، ایمنی سفر، ایستگاه رادیو، اجرای موسیقی و نمایش، خیمه شب بازی و مسابقه و... تنها بخشهای از برنامه‌های ویژه این دو روز است.
علاقمندان برای حضور در جشن بوی نوروز می‌توانند طی روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند از ساعت ۱۴ الی ۱۹ به متروی شهدا واقع در ایستگاه ۱۷ شهریور مراجعه. یا برای کسب اطلاعات با تلفن ۳۳۳۵۵۲۰۳ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز