خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه مد و لباس اصفهان، دائمی می‌شود

کد خبر : ۵۰۱۹۳

نمایشگاه دائمی مد و لباس استا اصفهان به تدریج گسترش خواهدیافت و لباس هابا تخفیف ویژه عرضه خواهند شد.

ایلنا: معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از راه اندازی نمایشگاه دائمی مد و لباس در مجتمع فرهنگی ـ هنری استاد فرشچیان خبر داد و گفت: نمایشگاه دائمی مد و لباس استا اصفهان به تدریج گسترش خواهدیافت و لباس هابا تخفیف ویژه عرضه خواهندشد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین المللی مدو لباس فجر، «احسان مشکلانی» با اعلام این خبر، از جلسات متمادی کارگروه مد و لباس استان اصفهان در ماه‌های اخیر یاد کرد و گفت: با توجه به استقبال طراحان و تولیدکنندگان اصفهانی از فراخوان جشنواره مد و لباس، گردآوری طرح‌ها را به همراه نام و مشخصات صاحبان آن‌ها را آغاز کردیم.

وی با اشاره به تایید این طرح‌ها در کمیته مد و لباس ادامه داد: پس از برگزاری اولین جشنواره مد و لباس استان اصفهان در مجتمعفرهنگیـهنریاستادفرشچیان، فضایی در مساحت ۲۰۰ متر را به برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اختصاص خواهیم داد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: این نمایشگاه در راستای نمایشگاه‌های موقت مد و لباس استان اصفهان برپا می‌شود و حدود ۲۰ تولیدکننده به صورت دائم در بخش فروش آن حضور خواهند داشت. همچنین طراحان لباس، در بخش نمایش شرکت خواهند کرد.

مشکلانی در ادامه، خاطرنشان کرد: نمایشگاه دائمی مد و لباس استان اصفهان به تدریج گسترش خواهد یافت و لباس‌ها با تخفیف ویژه عرضه خواهند شد.

اولین جشنواره مد و لباس استان اصفهان، همزمان با برگزاری دومین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز