خبرگزاری کار ایران

معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد:

انجمن نشریات خانوادگی تشکیل شود

asdasd

از تشکیل تشکل‌های فعال در این عرصه با هدف ارتقاء و توسعه مطبوعات و مجلات استقبال می‌کنیم.

 ایلنا: معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران مسوول نشریات خانوادگی پیشنهاد داد تشکلی با عنوان انجمن نشریات خانوادگی را تشکیل دهند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جعفر محمد‌زاده در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی به مدیران مسوول نشریات پیشنهاد تشکیل انجمن نشریات خانوادگی را داد و گفت:از تشکیل تشکل‌های فعال در این عرصه با هدف ارتقاء و توسعه مطبوعات و مجلات استقبال می‌کنیم.
وی با تقدیر از همه رسانه‌ها، خبرنگاران و رسانه ملی در پوشش اخبار این نمایشگاه افزود: معتقدم نمایشگاه نشریات خانوادگی یک اتفاق فرهنگی موفق بود و استقبال مردم از این رویداد نشان از این مهم دارد.
وی یادآور شد: با توجه به نواقصی که در تبلیغات و اطلاع رسانی در برگزاری این نمایشگاه وجود داشت اما در ‌‌نهایت با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شدیم.
معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد توضیح داد: توانستیم وعده‌های خود را با رونمایی سه کتاب از استادان سروستانی، شکیبا و انبارلویی محقق کنیم و در هفته‌های پیش رو نیز کتاب دیگری را منتشر خواهیم کرد.
محمد‌زاده در ادامه با یادآوری اینکه اعتقاد وعشق در مطبوعات خانوادگی موجب برگزاری این رویداد فرهنگی شد افزود: تحقق عدالت و آزادی؛ بدون مطبوعات تصور باطلی است و برای رسیدن به این دو گزینه باید به مطبوعات احترام بگذاریم.
به گفته معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد، باید جایگاه مطبوعات را ارج نهاده و در بالندگی آن کوشا باشیم.
محمد‌زاده تاکید کرد: سال گذشته توسعه کیفی و تهذیب رسانه را جز اهداف خود اعلام کردیم و برگزاری چنین نمایشگاهی به تحقق این اهداف کمک خواهد کرد و با ایمان به این مسیر تمام برنامه‌های خود را پیش می‌بریم.
مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی چهارشنبه شب در سالن شهید بهنام محمدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز