خبرگزاری کار ایران

گردهمایی مدیران کمیته‌های موضوعی جشنواره خلیج فارس برگزار می‌شود

کد خبر : ۴۸۳۶۰

همایون امیرزاده دبیر جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس از برگزاری گردهمایی مدیران کمیته‌های موضوعی جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس با موضوع هم‌اندیشی و هماهنگی بیشتر برنامه‌ها در حاشیه جلسه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در مشهد مقدس خبرداد.

ایلنا: همایون امیرزاده از گردهمایی مدیران کمیته‌های موضوعی جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس خبر داد و گفت: این جلسه با هدف بررسی فعالیت‌های صورت گرفته و گزارشی از اقدامات اجرایی کمیته‌ها و همچنین فراخوان‌های اعلام شده برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس، دبیر جشنواره در این جلسه ضمن تأکید بر هماهنگی بیشتر کمیته‌ها در برگزاری جشنواره‌های موضوعی خلیج فارس خواستار شد: مدیران و اعضای ستادی این جشنواره با عنایت به اهمیت این‌پاره از وطن و با داشتن نگاهی ملی در برنامه‌ها و ایجاد روحیه خود باوری بین جوانان فهیم کشور و همچنین پاسداری از هویت خلیج فارس در خارج از مرز‌ها برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب برای برگزاری این جشنوارهداشته باشند.

وی ادامه داد: امسال در جشنواره در نظر داریم با ایجاد تعامل بیشتر با کشورهای منطقه و تجلیل از مرزداران و شهدای خلیج فارس نسبت به نشان دادن چهره واقعی استعمار اقدام کنیم.

امیرزاده خاطرنشان کرد: امسال ۳۶ جشنواره موضوعی مرتبط با خلیج فارس در سراسر کشور با مشارکت تمامی استان‌ها و به همت ادارات کل ارشاد استان‌ها برگزار می‌شود.

در این جلسه مدیران کمیته‌ها گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته ارائه کردند و به بحث و بررسی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز