خبرگزاری کار ایران

بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت 22 بهمن

کد خبر : ۴۵۳۵۰

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت 22 بهمن در بیانیه‌ای؛ از مردم سراسر كشور دعوت كرد در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شركت كنند.

ایلنا: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه‌ای روز 22 بهمن را تجلی آزادی حق‌طلبان سراسر عنوان كرد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمده است:

بهمن ماه یادآور وحدت، ایثار، بصیرت، حماسه و از جان گذشتگی ملت متمدن و حماسه ساز ایران اسلامی است که با فریاد و غریور بلند و رسای خود استقلال و آزادی جمهوری اسلامی را خواستار شد تا از تحت سلطه و استعمار کشورهای غرب و شرق در آید و عزت و سربلندی و اتکا به خدا و خود را به جهانیان ابلاغ نماید.
انقلاب اسلامی ایران پدیدهٔ منحصر به فرد در پایان هزاره دوم بود که بر زورگویان و ستمگران سلطه طلب و نیز صهیونیسم بسیار گران و سخت آمد و با تحمیل هزینه‌های سنگین از جمله ترور، ۸ سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی و... سعی در به شکست کشاندن این پیروزی داشته و دارند.
اما دریغ از مغز و تفکر پوچ آن‌ها که رهبری و هدایت امامان مقتدر، شجاع، بصیر، مدیر و عالم همچون حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که هر دو از سلاله حضرت رسول گرامی (ص) و فاطمه زهرا (س) می‌باشند که با پشتوانه مردم ولایتمدار یکی یکی دسیسه‌ها، نیرنگ و فشار و هزینه‌های تحریم آن‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند را نادیده گرفتند و به فرمایش خداوند متعال که می‌فرماید: (ان مع العسر) یسرا ایمان نیاوردند.
به هر حال امروز با گذشت ۳۴ سال دشمنان انقلاب اسلامی پس از آزمایش همه راه‌های دشمنی از کارساز نبودن تحریم و تهدید نیز گیچ و سرگشته شده‌اند و اذعان دارند که تحریم یک سیاست اصولی و نتیجه بخش برای خردم مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی نیست و مذاکره را خواستار شده‌اند.
اکنون دنیا شاهد این است که ملت‌های کشور‌های مسلمان با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، بر علیه استبداد و حکومت دست نشانده آمریکا و صهیونیسم به پا خاسته‌اند و ندای آزادی و آزادگی سر می‌دهند.
بنیاد حفظ آثار و نشر آرزش‌های دفاع مقدس بار دیگر در سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدم جمهوری اسلامی تاکید نموده و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام (ره)، سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری و تلاش در عرصه علم، دانش و جهاد علمی را در افزایش قدرت نرم نظام درجبهه جنگ فرهنگی دشمنان ایران اسلامی و در راس آن‌ها آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را از جوانان دانش دوست و وحدت و همدلی مسئولین نظام را در دفاع از کیان و وطن و خدمتگذاری به مردم شهید پرور، ‌نسنوه و قهرمان ایران اسلامی خواستار است.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خاتمه از امت حزب الله دعوت می‌نماید با ایمان راسخ و ارده‌ای قوی همانند سالیان گشته در جهت تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و هدایت‌های داهیانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و خون شهیدان بیعت تازه ببندند و با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دین خود را به خون شهیدان انقلاب و دفاع مقدس ادا نمایند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز