خبرگزاری کار ایران

۶ بهمن؛ آغاز ثبت نام نشریات در نمایشگاه نشریات تخصصی

کد خبر : ۴۳۶۶۴

اولین نمایشگاه نشریات تخصصی و دانشگاهی از ۱۴ تا ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۱ در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ایلنا: متقاضیان شرکت در نمایشگاه «نشریات تخصصی و دانشگاهی» می‌توانند از روز دوشنبه ۱۶/۱۱/۱۳۹۱ برای ثبت نام به مؤسسه نشرآوران به نشانی تهران، ‌خیابان ولی عصر (عج)، ‌بالا‌تر از سه راه شهید بهشتی، خیابان شهید اکبری، پلاک ۲۴ مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۲۳۲۲۷ و نمابر ۸۸۷۲۱۲۹۹ تماس حاصل نمایند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، اولین نمایشگاه نشریات تخصصی و دانشگاهی با هدف حمایت از تولید علم و جنبش نرم افزاری، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه مطبوعات و با شعار «رسانه دانش بنیان، پشتوانه امروز، پیشرفت فردا» از ۱۴ تا ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۱ در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
نمایشگاه «نشریات تخصصی و دانشگاهی» به نشریات و رسانه‌های حوزه علوم انسانی، علوم اسلامی (تاریخ، جغرافیا، فلسفه، ‌حقوق، جامعه‌شناسی، علوم سیاسی، ادبیات فارسی، زبان‌شناسی، روان‌شناسی، هنر و علوم ارتباطات)، علوم پایه، فنی و مهندسی، پزشکی و پایگاه‌های اطلاع رسانی علمی اختصاص دارد.
تمام نشریاتی که با موضوع تخصصی در زمینه علوم انسانی، علوم پایه، پزشکی و فنی و مهندسی منتشر می‌شوند؛ می‌توانند در این نمایشگاه شرکت نمایند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز