خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی:

نمایشگاه مطبوعات نوزدهم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده است

کد خبر : ۱۶۷۳۲

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزاری شده است.

ایلنا: کاظم جلالی به برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تصریح کرد: این نمایشگاه با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده است و همین مسأله نشان دهنده افزایش کیفیت در تمامی ابعاد میان اصحاب رسانه‌ای هستیم.
به گزارش روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، وی با بیان اینکه خود را از خانواده اصحاب رسانه می‌داند، افزود: برگزاری باکیفیت نمایشگاه مطبوعات به علاقه مندان این حوزه کمک خواهد کرد و آن‌ها با مسائل و مشاغل مربوط به رسانه‌ها آشنا خواهند شد.
رییس مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی در ادامه به تعامل این مرکز با اصحاب رسانه اشاره و بیان کرد: برای رفع نواقص موجود به فعالیت و تعامل با رسانه‌ها نیازمندیم و باید با روی باز پذیرای نقد منصفانه آن‌ها باشیم.
وی در پایان تأکید کرد: برگزاری این نمایشگاه به تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با اصحاب رسانه کمک خواهد کرد.
جلالی با اشاره به اهمیت رعایت صداقت از سوی رسانه‌ها در فعالیت حرفه‌ای خود افزود: اصحاب رسانه باید در تولید و انتقال محتوا صداقت داشته باشد.
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا ۱۳ آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز