خبرگزاری کار ایران

معاون مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری:

سلامت مطبوعاتی با هدف گذاری صحیح در نمایشگاه مطبوعات محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۳

معاون امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها فرصت خوبی برای همگرایی میان رسانه‌های جهان اسلام و حرکت تاثیر گذار در مسیر انعکاس اخبار جهان است.

ایلنا: زهرا سجادی افزود: رسانه‌ها وی‌ترین کار کشورند، اگر این وی‌ترین درست طراحی شده و روند کاری خود را صحیح انجام دهد دستاورد‌ها و عملکردهای دولت را به درستی منعکس خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه رسانه‌ها جایگاه مهمی در شفاف سازی دارند، تاکید کرد: رسانه‌ها با همگرایی می‌توانند از چالش‌های کاذب جلوگیری کرده و برداشت‌های نادرست از خبر صورت نمی‌گیرد.
سجادی ادامه داد: اگر شفاف سازی صورت گیرد همگرایی بیشتر می‌شود و مردم به اخباری که از سوی رسانه‌ها منتشر می‌شود، اعتماد می‌کنند.
معاون مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با توجه به برگزاری نمایشگاه مطبوعات یادآور شد: هدف گذاری در این نمایشگاه بسیار اهمیت دارد و در صورتی که هدف گذاری در مسیر درست دنبال شود می‌تواند سلامت مطبوعات را به همراه داشته باشد.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز