خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر ارشاد؛

بابک دربیکی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی شد

کد خبر : ۱۰۳۷۸۸

بابک دربیکی، دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، عضو هیات علمی دانشگاه و صاحب تالیفات و مقالات متعددی در حوزه رسانه، سیاست و روابط عمومی است.

ایلنا:علی جنتی طی حکمی «بابک دربیکی» را به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم علی جنتی آمده است:

نظر به مراتب علمی و سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود و نیروهای متخصص و کارآمد در زمینه برقراری ارتباطات دوسویه و تعامل فعال با رسانه‌ها و مخاطبان داخلی و خارجی، بررسی و تحلیل محتوای رسانه‌ای جمعی، سنجش افکار عمومی نسبت به عملکرد واحدهای مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدایت و نظارت بر عملکرد روابط عمومی معاونت‌ها و واحدهای انسانی و انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

بابک دربیکی، دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، عضو هیات علمی دانشگاه و صاحب تالیفات و مقالات متعددی در حوزه رسانه، سیاست و روابط عمومی می‌باشد و از جمله سوابق علمی و اجرائی وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· - معاون اطلاع رسانی و ارتباطات اجتماعی دبیرخانه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی

- قائم مقام مدیرکل روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

- مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

- سردبیر سایت اتاق ایران

- کار‌شناس معاونت اجتماعی فرهنگی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز