خبرگزاری کار ایران

همراه با بزرگداشت علی نصیریان؛

مراسم اختتامیه دومین جشنواره تئاترشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۲۹

خوراکیان: در سایر جشنواره‌ها با اختتامیه پرونده جشنواره بسته می‌شود اما با اتمام این جشنواره بهره گیری ما از آثار ارزشمند در همه فرهنگسرا‌ها شروع می‌شود.

ایلنا: مراسم اختتامیه دومین جشنواره تئا‌تر شهر عصر روز گذشته (26 مردادماه) با حضور هنرمندان تئا‌تر در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرام کرمی(دبیر دومین جشنواره تئا‌تر شهر) طی سخنانی اظهار داشت: برگزاری جشنواره تئا‌تر شهر مدیون حمایت آقای خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و همراهی سیدقاسم ناظمی(معاون هنری) این سازمان بود و بسیار خوشحالم که ۲۶ هزار نفر از مردم تهران در روزهای برگزاری جشنواره از ۶۶ نمایش دیدن کردند.
وی ادامه داد: برادران و خواهران در برگزاری این جشنواره مرا همراهی کردند به خصوص هنرمندان حرفه‌ای ایران زمین و البته از همه مهم‌تر دوره بزرگداشت هنرمند پیشکسوت عرصه تئا‌تر ایران علی نصیریان را برگزار می‌کند و تنها کاری بود که می‌توانستیم انجام دهیم.
سیدقاسم ناظمی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری در این مراسم و پس از سخنرانی کرمی گفت: تلاش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهادهای فرهنگی ارتقا زیست فرهنگی جامعه است. امیدواریم با یاری مردم بتوانیم قدم‌های مثبتی را در این رابطه برداریم.
وی افزود: شور و شوق مردم الان به مسئولان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نشان می‌دهد که با هنر و فرهنگ مهربان‌تر باشند.
سپس کلیپی از علی نصیریان پخش شد و بعد‌ داود رشیدی، داریوش مودبیان، قطب‌الدین صادقی، اسماعیل خلج، ابوالحسن مختاباد، امیر خوراکیان، قادر آشنا، و سیدقاسم ناظمی به روی صحنه آمدند تا از وی تجلیل کنند.
علی نصیریان با تشویق چند دقیقه‌ای حاضرین به روی صحنه آمد و ضمن رونمایی از تابلوی نقاشی‌اش مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت، همچنین مدیریت فرهنگسرای اندیشه نیز تابلویی را به رسم یادبود به این هنرمند پیشکسوت اهدا کرد.
در ادامه حسن موذنی کار‌شناس تئا‌تر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز به پاس فعالیت‌های خود تقدیر شد.
در بخش بعدی مراسم اختتامیه دومین جشنواره تئا‌تر شهر خوراکیان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری با اشاره به ویژگی‌های هنر نمایش گفت: یکی از ویژگی‌های هنر تئا‌تر زنده بودن آن است. تاثیری که حس و حال هنرمند نمایش در مخاطب دارد را حتی نمی‌توان با سینما با آن همه عظمت مقایسه کرد در سینما با همه بزرگی، فناوری و صنعت است که وانمود می‌کند هنر وجود دارد در حالی که درواقع هنری در کار نیست و صنعت نقش آفرینی می‌کند.
وی ادامه داد: در تئا‌تر نفس به نفس بودن هنرمند با تماشاگر یکی از ویژگی‌های بارز هنر نمایش است. ما در فرهنگسرا‌ها هم با مخاطبان ارتباط نزدیک و چهره به چهره داریم. سازمان فرهنگی هنری شهرداری رسانه‌ای نیست که یک جانبه با مخاطب سخن بگوید. ما در فرهنگسرا‌ها و در فضاهای عمومی چهره به چهره و رودرو با مخاطب ارتباط داریم. زمانی که تاثیرگذاری اهمیت پیدا می‌کند ویژگی زنده بودن تئا‌تر با نزدیکی فرهنگسراهای ما با مخاطبان، پیوند شیرین و امیدبخشی پیدا می‌کنند.
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری از تاثیرگذاری هنر نمایش به عنوان یکی از ارزش‌های این هنر یاد کرد و گفت: هنر نمایش هنر ارزشمندی است که علاوه بر تاثیرگذاری بر مخاطب دیگر هنر‌ها مانند ادبیات و سینما را هم بارور می‌کند و این هنر برای پرکردن برنامه‌های ما قابلیت کم نظیری دارد. به همین دلیل هنر تئا‌تر در سرلیست برنامه‌های ما قرار دارد.
وی تاکید کرد: ما در دو سال گذشته این جشنواره را برگزار کردیم با جدیت آن را ادامه می‌دهیم. سعی می‌کنیم در پرورش هنر نمایش و متناسب سازی آن با دیگر فعالیت‌های شهری تلاش کنیم و خوشبختانه امروز شاهد ثمربخشی این فعالیت‌ها هستیم.
خوراکیان بر اجرای عمومی نمایش‌های جشنواره صحه گذاشت و گفت: امیدوارم هنر نمایش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی ما در فرهنگسرا‌ها باشد. این جشنواره تفاوت زیادی با دیگر جشنواره‌ها دارد. در سایر جشنواره‌ها با اختتامیه پرونده جشنواره بسته می‌شود اما با اتمام این جشنواره بهره گیری ما از آثار ارزشمند در همه فرهنگسرا‌ها شروع می‌شود.
وی برگزاری جشنواره تئا‌تر شهر را تقویت مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری در عرصه اجتماعی دانست و از همکاران و دست اندرکارن خود برای برگزاری این رویداد فرهنگی تشکر کرد و گفت: برای تداوم این فعالیت چشم به حضور شما هنرمندان عزیز داریم و اگر تلاش‌ها و حضور هنرمندان نبود این اتفاق نمی‌افتاد.
خوراکیان از آقایان نصیریان، مختاباد، رشیدی، مودبیان و عزیزی تشکر کرد و گفت: امیدورام با همت و همراهی و تلاش و جدیت شما دستاوردهای ارزشمندی خلق شود. صادقانه و صمیمانه از دوست و برادر عزیزم شهرام کرمی که خالصانه در این دوره تلاشی وفادارانه از خود نشان داد تشکر می‌کنم و امیدوارم با ادامه فعالیت ایشان این برکات تداوم یابد.
بخش بعدی مراسم به اهدای جوایز بخش تئا‌تر کودک و نوجوان اختصاص داشت که جوایز برگزیدگان با حضور داوران این بخش یعنی رضا بابک، ناصر آویژه و مجید قناد و هنرمندانی چون حسین مسافرآستانه، پرستو گلستانی، مهدی صباغی و صادق پژمان اهدا شد.
در ادامه مراسم علی نصیریان در میان ابراز احساسات شدید تماشگران روی صحنه آمد و دلیل حضور روی صحنه را تشکر از مسوولان جشنواره و حاضران در مراسم عنوان کرد و گفت: اگر به من اجازه نمی‌دادند که برای تشکر از محبت و لطف شما و مسوولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری روی صحنه بیایم، دلگیر می‌شدم.
وی خاطره‌ای از گذشته را تعریف کرد و گفت: قبل از انقلاب در دوره‌ای وزیر وقت به من ماموریت داد تا با شهردار وقت صحبت کنم تا در یکی از پارک‌ها یک سالن تئا‌تر بسازند. بعد از تشریفات اداری روز و ساعتی تعیین شد و خدمت او رفتم و درخواستم را عرض کردم. گفتم در صورت ساخت سالن کار اجرایی نمایش برعهده وزارت فرهنگ و هنر است.
این استاد تئا‌تر ادامه داد: شهردار خیلی کوتاه به من جواب قاطع داد و گفت این کار ما نیست. من عذرخواهی کردم و تا به امروز این جمله کوتاه در خاطرم هست. این تفکر که شهرداری از لحاظ معنوی، فرهنگی، هنری و ذوقی فضا را تلطیف کند اهمیت بسیار زیادی دارد. تلطیف فضا فقط با ایجاد فضای سبز انجام نمی‌شود هرچند که در تهران از شمال تا جنوب شهر در این رابطه خیلی خوب کار شده است. اما فقط توجه به این جنبه کافی نیست و تلطیف فضای فکری و فرهنگی جامعه خیلی ارزشمند است.
او با تاکیدی به اینکه باید از جوانان حمیات شود، گفت: «این اقدامات حق جوانان این مملکت است و باید از این حمایت‌ها بهره‌مند شوند. همین که مسوولان شهرداری در یک پارک چنین سالنی ساخته‌اند و جشنواره برگزار کردند قدم بزرگی است که جوانان بااستعداد خود را نشان دهند.
در ادامه مراسم گروه موسیقی با حضور بامداد فلاحتی خواننده و نوازنده ستار و مهدی نقشینه نوازنده دف به اجرای موسیقی پرداخت.
در بخش بعدی جوایز بخش تئا‌تر خیابانی با حضور محمدحسین مختاباد، مسلم قاسمی، مهدی عابدی، مجیدی امرایی، شکرخدا گودرزی و قندهاری و ظفرزاده از مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری اهدا شد.
اجرای نقالی توسط مرشد بخش دیگر مراسم بود و در پایان مراسم جوایز بخش نمایش‌های صحنه‌ای با حضور علی نصیریان، خوراکیان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، داوود رشیدی، قطب الدین صادقی، داریوش مودبیان، اعظم بروجردی و شهرام کرمی دبیر جشنواره به برگزیدگان اهدا شد.
برگزیدگان دومین جشنواره تئا‌تر شهر
دومین جشنواره تئا‌تر شهر
(برگزیدگان بخش تئا‌تر امروز شهر)
هیأت داوران بخش تئا‌تر امروز شهر دومین جشنواره تئا‌تر شهر آقایان افشین خورشید باختری، بهزاد صدیقی، و کاوه مهدوی با ارزیابی نمایش‌های این بخش آراء خود را به این شرح اعلام می‌دارد:
جایزه ویژه:
*لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به تماشاگر فعال و موثر نمایش وقتی برلین شورایی می‌شود آقای مهرداد نیری
* لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به خاطر هماهنگی و هدایت گروه هم خوانان نمایش ننه قمر سرکار خانم مهین رهگذر سرپرست گروه هم خوانان نمایش

بازیگری زن:
*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به خانم فاطمه شاه حسینی بازیگر نمایش آپارتمان مشترک
بازیگری مرد:
*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به آقای نوید گودرزی بازیگر نمایش وقتی برلین شورایی می‌شود
*برگزیده بازیگری مرد شامل دیپلم افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال به آقای گودرز گلریز در نمایش ننه قمر
متن و طرح و ایده اجرایی:
*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به آقای محمد حسین عربانی نویسنده نمایش ننه قمر
* برگزیده این بخش شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال آقای آرین رضایی طراح نمایش وقتی برلین شورایی می‌شود
کارگردانی خلاق:
*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به آقای محمد حسین یکتا عربانی کارگردان نمایش ننه قمر
* برگزیده این بخش شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال آقای آرین رضایی کارگردان نمایش وقتی برلین شورایی می‌شود
(برگزیدگان بخش تئا‌تر خیابانی)

هیأت داوران بخش خیابانی نخستین جشنواره تئا‌تر شهر شامل مریم معترف، مسلم قاسمی و مجید امرایی با ارزیابی نمایش‌های این بخش آراء خود را به این شرح اعلام می‌دارد:
تقدیر ویژه:
*هیأت داوران لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال را به دو گروه نمایش اهدا می‌نماید.
گروه نمایش یک روز با معلول برای مطرح نمودن مسائل و مشکلات شهروندی از نگاه یک معلول به آقای مرتضی مالکی‌زاده
گروه نمایش آموزش در خیمه به جهت بهره گیری و توجه به شیوه اجرایی نمایش خیمه شب بازی به آقای مجتبی دربندی
موسیقی:
*برگزیده بخش موسیقی شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال به آقای علی انوری آهنگ‌ساز نمایش «همسایه‌ها»
طراحی صحنه و لباس:
*برگزیده طراحی لباس: لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال برای طراحی لباس به آقای سامان خلیلیان برای نمایش پسرک بازیگوش
* برگزیده طراحی صحنه: لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال برای طراحی صحنه به آقای سعید عزت نیا برای نمایش همه چیز برعکس
طرح و ایده:
*جایزه سوم طرح و ایده شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به آقای احمد صمیمی برای نمایش همه چیز برعکس
*جایزه دوم طرح و ایده شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به آقای مرتضی وکیلیان برای نمایش بازگشت به وطن
*جایزه اول طرح و ایده شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال به آقای فرامرز قلیچ خانی برای نمایش همسایه‌ها

بازیگری زن:
هیئت دواران در این بخش جایزه خود را شامل یک بازیگر را:
* هیئت دواران در این بخش جایزه خود را شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال را به خانم مرجان نعمتی بازیگر نمایش ازدواج با اعمال شاقه اهدا می‌نماید.

بازیگری مرد:
*جایزه سوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال را به صورت مشترک اهدا می‌نماید به آقایان احمد صمیمی در نمایش همه چیز برعکس و آقای هادی عطایی برای بازی در نمایش پسرک بازیگوش
*جایزه دوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال را به صورت مشترک اهدا می‌نماید به آقایان مهدی داوودی برای بازی در نمایش معرکه و امین وحیدی‌پور برای بازی در نمایش همه چیز برعکس
*جایزه اول بازیگری مرد شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال به آقای سعید رحیمی برای نمایش «همسایه‌ها» اهدا می‌گردد.
کارگردانی:
*جایزه سوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به آقایان احمد صمیمی و امین وحیدی‌پور برای نمایش همه چیز برعکس اهدا می‌گردد.
*جایزه دوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال به آقای سامان خلیلیان کارگردان نمایش پسرک بازیگوش
*جایزه اول کارگردانی شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال به آقای فرامرز قلیچ خانی برای نمایش «همسایه‌ها»
(برگزیدگان بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی)
هیأت داوران این بخش آقایان نصرالله قادری، ناصح کامکاری، حمیدرضا نعیمی، محمد خاتمی و افشین زارعی با خوانش آثار نمایشی و ارزیابی نمایشنامه خوانی آراء خود را به این شرح اعلام می‌دارد:
نمایشنامه:
*جایزه سوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به خانم ماندانا عبقری نویسنده نمایشنامه اینجا تهران است
* جایزه دوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به آقای علی میرزا عمادی نویسنده نمایشنامه ماه گرفتگی
* جایزه اول نمایشنامه نویسی شامل دیپلم افتخار و مبلغ دو میلیون ریال به آقای مهدی میرباقری نویسنده نمایشنامه صحنه‌هایی از زندگی
نقش خوان زن:
لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به بازیگر خردسال آتنا غفاری در نمایشنامه اینجا تهران است.
در این بخش هیئت داوران بدون اولویت از چهار بازیگر با اهدا لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال تقدیر می‌نماید.
* مائده طهماسبی نقش خوان نمایشنامه نیلوفر مرداب
* فاطمه امینی نقش خوان نمایشنامه ماه گرفتگی
* رویا بختیاری نقش خوان نمایشنامه تو مشغول مردنت بودی
* ملیحه مقیمی اسفند آبادی نقش خوان نمایشنامه اینجا تهران است
نقش خوان مرد:
هیئت داوران به پاس حضور شایسته دو هنرمند نام آشنا لوح تقدیر و تندیس جشنواره را به آقایان جلیل فرجاد و امین زندگانی اهداء می‌نماید. در این بخش هیئت داوران بدون اولویت از پنج بازیگر با اهدا لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال تقدیر می‌نماید.
* محمود رضا رحیمی در نمایشنامه نیلوفر مرداب
* حسن سرچاهی در نمایشنامه صحنه‌هایی از زندگی پدرم
* مرتضی آقا حسینی در نمایشنامه صحنه‌هایی از زندگی پدرم
* رضا امامی در نمایشنامه دور از دسترس اطفال نگهدارید
* علی برجی در نمایشنامه ماه گرفتگی
کارگردانی:
هیئت داوران در این بخش بدون اولویت با اهدا لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال از سه کارگردان تقدیر می‌نماید.
* پیروز کرمی کارگردان نمایش نیلوفر مرداب
* سروش طاهری کارگردان نمایش ماه گرفتگی
* فرشته فرشاد کارگردان نمایش دور از دسترس اطفال نگهدارید
(برگزیدگان بخش کودک و نوجوان)
هیأت داوران بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره تئا‌تر شهر رضا بابک، مجید قناد، و ناصر آویژه با ارزیابی نمایش‌های این بخش آراء خود را به این شرح اعلام می‌دارد:
موسیقی:
* لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به خانم مریم دانشمند آهنگ‌ساز نمایش شب بلند ماه
* موسیقی برگزیده شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ شش میلیون ریال به آقای فرید نوابی برای نمایش گروفالو
طراحی صحنه و لباس:
*لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به خانم ریحانه مطهری و آرش شریف‌زاده برای طراحی لباس نمایش گروفالو
*لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به خانم شرمین نوابی برای طراحی صحنه نمایش شب بلند ماه
بازیگر کودک:
هیئت دواران در این بخش لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون را به طور مشترک اهدا می‌نماید به خانم‌ها کیمیا رجبی و مهدیه ذاکری در نمایش قصه سیبی که نصف شد
بازیگری زن:
*جایزه سوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به طور مشترک به خانم‌ها مریم عباسی برای بازی در نمایش تنها در خانه و خانم سپیده کرمی برای بازی در نمایش ترگل
*جایزه دوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ شش میلیون ریال به خانم لاچین دربندی در نمایش شب بلند ماه
*جایزه اول بازیگری زن شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال به خانم فاطمه خدابنده لو در نمایش گروفالو
بازیگری مرد:
*جایزه سوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به آقای سعید ابک در نمایش گروفالو
*جایزه دوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ شش میلیون ریال به طور مشترک به آقایان مهرداد باقری و مجید رحمتی برای بازی در نمایش کارآگاهان مدرسه
*جایزه اول بازیگری مرد شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال به آقای میلاد رمضانی برای بازی در نمایش شب بلند ماه

جایزه ویژه نمایش‌های عروسکی:
*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به خانم سحر اقدامی برای طراحی عروسک نمایش تاج محمد و دیو سیاه
*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به خانم سپیده اقدامی برای ساخت عروسک نمایش تاج محمد و دیو سیاه
*لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال برای عروسک گردانی به طور مشترک به خانم‌ها بهاره میرزاپور و آقای حامد ذبیحی در نمایش ترگل
*لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال برای تن پوش نمایش به آقای فرزاد سلیمانی در نمایش گروفالو
جایزه طراحی حرکت:
*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به آقای اصغر فریدی ماسوله در نمایش ماهی رنگین کمان
*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به آقای بهزاد جاودان فر در نمایش شب بلند ماه
نمایشنامه نویسی:
هیئت داوران به پاس سال‌ها تلاش مستمر و فعالیت نمایشی ویژه کودک و نوجوان دیپلم افتخار این بخش را به آقای حسن دولت آبادی برای نگارش نمایشنامه این خونه دیگه موش نداره اهدا می‌نماید.
*جایزه سوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به آقای حامد زارعان نویسنده نمایشنامه شب بلند ماه
*جایزه دوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال به آقای حسین فدایی حسین نویسنده نمایشنامه کارآگاهان مدرسه
*جایزه اول نمایشنامه نویسی شامل دیپلم افتخار و مبلغ هشت میلیون ریال به آقای بهرام جلالی‌پور نویسنده نمایشنامه گروفالو
کارگردانی:
*جایزه سوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به آقای حامد زارعان کارگردان نمایشنامه شب بلند ماه
*جایزه دوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال به آقای مجید امیری کارگردان نمایش کارآگاهان مدرسه
*جایزه اول کارگردانی شامل دیپلم افتخار و مبلغ هشت میلیون ریال به آقای آرش شریف‌زاده کارگردان نمایش گروفالو
(برگزیدگان بخش صحنه‌ای)

هیأت داوران بخش صحنه‌ای دومین جشنواره تئا‌تر شهر داریوش مودبیان، حسین مسافر آستانه، و اعظم بروجردی با ارزیابی نمایش‌های این بخش آراء خود را به این شرح اعلام می‌دارد:
موسیقی:
*لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ شش میلیون ریال آقای مجتبی رستم در نمایش حمزه
*جایزه برگزیده این بخش شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال به آقای علی مردانی در نمایش تجربه‌های اخیر
طراحی صحنه:
*لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال به آقای شقایق جعفری‌پور برای طراحی صحنه نمایش من علیه خودم
*برگزیده بخش طراحی صحنه شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ یک میلیون ریال به آقای امیر حسین دوانی طراح صحنه نمایش حسرت
نمایشنامه نویسی:
هیأت داوران ضمن ارج نهادن به نویسندگان پیشکسوت آقایان محمد چرمشیر و علیرضا نادری و امیر رضا کوهستانی دیپلم افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال جایزه ویژه نمایشنامه نویسی را به آقای حمیدرضا آذرنگ نویسنده نمایشنامه مادرمانده اهدا می‌نماید.
*رتبه سوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به خانم سروناز زمانی نویسنده نمایشنامه شبیه رهایی ورای یک نفس
* رتبه دوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال به خانم ترانه برومند نویسنده نمایشنامه گره‌ای در تار و پود یک نقش
* رتبه اول نمایشنامه نویسی شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ دوازده میلیون ریال به آقای سیاوش بهادری نویسنده نمایشنامه حسرت
بازیگری زن:
*رتبه سوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال به صورت مشترک به خانم‌ها مهشید ناصری در نمایش شبیه رهایی – خانم محدثه حسین‌پور در نمایش تجربه‌های اخیر – و خانم شیوا ترابی در نمایش چشم‌ها
*رتبه دوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال به صورت مشترک به خانم‌ها بهار محمد‌پور در نمایش تار و پود یک زندگی و خانم پرنیان گودرزی در نمایش مادر مانده
*رتبه اول بازیگری زن شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال به خانم مهری آل آقا در نمایش مادرمانده

بازیگری مرد:
هیئت دواران در این بخش جایزه ویژه خود را شامل دیپلم افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال را به پاس حضور ارزنده یک پیشکسوت تئا‌تر در میان جوانان به آقای محمد ساربان در نمایش سعادت لرزان اهدا می‌نماید.

*در بخش بازیگری مرد هیئت داوران با اهدا لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال از پنج بازیگر برگزیده بدون اولویت تقدیر می‌نماید.
*آقای امین آبان در نمایش من علیه خودم
*آقای کاوه ابراهیم در نمایش آدم برفی
*آقای رامین خطیب در نمایش گرهی بر تار و پود یک نقش
*آقای محمد شهباز تهرانی در نمایش شبیه رهایی ورای یک نفس
*آقای امین وحیدی‌پور در نمایش سه پاس از حیات طیبه
کارگردانی:
* رتبه سوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به طور مشترک به خانم ساناز زمانی کارگردان نمایش ورای رهایی و آقای امین آبان کارگردان نمایش من علیه خودم
* رتبه دوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال به آقای سیاوش بهاری راد کارگردان نمایش حسرت
* رتبه اول کارگردانی شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ دوازده میلیون ریال به آقای فرهاد تجویدی کارگردان نمایش من....

جایزه ویژه:
* دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به آقای علیرضا چاووش کارگردان نمایش مردم شهر
* دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به آقای احمد ارجمندی کارگردان نمایش محاکمه در سکوت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز