خبرگزاری کار ایران

نمایش «باغبان مرگ» به خبرنگار تقدیم شد؛

دشت آرای: رسانه‌ها حامی اصلی هنر مستقل تئاتر هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۰۱

دشت آرای: بی‌شک رسانه‌ها بزرگ‌ترین حامی و همراه هنر مستقل تئا‌تر هستند که به پاس زحماتشان اجرا به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تقدیم می‌شود. به افرادی که در سخت‌ترین شرایط شغلی همواره برای انتشار حقایق تلاش می‌کنند.

ایلنا: نمایش «باغبان مرگ» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی محمد دشت‌آرای که روز پنج‌شنبه هفدهم مردادماه میزبان جمع کثیری از منتقدان و اهالی رسانه بود، اجرای خود را در روز خبرنگار به اهالی رسانه تقدیم کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، شامگاه ۵شنبه ۱۷ مردادماه پس از اتمام اجرای «باغبان مرگ» آروند دشت‌آرای به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به منتقدان و خبرنگاران، از طرف گروه نمایش «باغبان مرگ» و گروه هنرهای اجرایی ویرگول، اجرای ۵شنبه‌شب خود را به بهانه روز خبرنگار به اهالی رسانه به عنوان بزرگ‌ترین حامیان تئا‌تر مستقل تقدیم کرد. او در جملاتی کوتاه ضمن قدردانی همه‌جانبه از خبرنگاران و اهالی رسانه بابت پوشش اخبار گروه این نمایش، یادآور شد که بی‌شک رسانه‌ها بزرگ‌ترین حامی و همراه هنر مستقل تئا‌تر هستند که به پاس زحماتشان اجرا به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تقدیم می‌شود. به افرادی که در سخت‌ترین شرایط شغلی همواره برای انتشار حقایق تلاش می‌کنند.
«باغبان مرگ» نمایشی است که از روز نهم تیرماه هرشب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن شمس واقع در اقدسیه (موحد دانش)، بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک ۳ با بازی آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی به روی صحنه می‌رود و تا کنون میزبان بسیاری از هنرمندان و منتقدان بوده و با استقبال تماشاگران مواجه شده است.
این نمایش تا پایان مردادماه به روی صحنه می‌رود که علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنند:
http: //www. tiwall. com/store/gardener-of-death/
تاکنون هنرمندان و منتقدانی چون گلاب آدینه، مهناز افشار، امید روحانی، پارسا پیروزفر، محمدرضا فروتن، مازیار می‌ری، بهروز بقایی، هومن سیدی، آزاده صمدی، هوشنگ گلمکانی، هانیه توسلی، پانته‌آ بهرام، رضا ثروتی، محمدعلی سجادی، دکتر حمیدرضا صدر، نگار اسکندرفر، شیوا ارسطویی، حبیب رضایی، امیر پوریا، سیامک احصایی، گوهر خیراندیش، یاسر خاسب، محمد باغبانی، الهام پاوه‌نژاد، سام درخشانی، ستاره پسیانی، فاطمه نقوی، رضا حداد، شیرین بینا، رویا جاویدنیا، سعید چنگیزیان، داریوش فائزی، اشکان جنابی، آرزو عالی، رضا گوران، الهام کردا، امیررضا کوهستانی، همایون غنی‌زاده، خسرو نقیبی، فارس باقری، رضا یزدانی و... به تماشای «باغبان مرگ» نشسته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز