خبرگزاری کار ایران

پوسترهای دو دهه تئاتر ایران در موزه گرافیک

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۷

نمایشگاه گزیده آثار دومین نمایشگاه موزهٔ گرافیک ایران با عنوان «پوسترهای تئاتر۱۳۴۸ تا۱۳۶۸» در گالری لاله برگزار می‌شود.

ایلنا: نمایشگاه گزیده آثار دومین نمایشگاه موزهٔ گرافیک ایران با عنوان «پوسترهای تئاتر۱۳۴۸ تا۱۳۶۸» همزمان با دومین جشنواره تئا‌تر شهر و با حمایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برپا می‌شود که به ارایه و بررسی آثار طراحان پوسترهای دو دهه تئا‌تر ایران خواهد پرداخت.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه، ۴۴ پوستر تئا‌تر از هنرمندانی همچون قباد شیوا، شاپور شهیدی، مصطفی اوجی، عباس سارنج، ژینوس تقی‌زاده، امیر سلیمانی، خسرو خورشیدی، بیژن ثقة الاسلام، محمد وجدانی، حسینی‌پور، مصور‌زاده، فرشید مثقالی، شهرام شهمیری، عباس نعلبندیان، جرجانی، مرتضی نبی‌پور، شراره صادقی، فریدون کوچکیان و... به نمایش در‌می‌آید.

این نمایشگاه روز یکشنبه۲۰ مردادماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری لاله با حضور طراحان گرافیک، و اهالی تئا‌تر افتتاح می‌شود. همچنین اجرای نمایش «چراغ‌ها با هم سبز می‌شوند» به کارگردانی مازیار ملکی مربوط به «بخش امروز شهر» دومین جشنواره تئا‌تر شهر از ساعت ۳۰/۱۹ از دیگر بخش‌های گشایش این رویداد خواهد بود.

دومین جشنواره تئا‌تر شهر از ۱۹ تا ۲۶ مرداد در ۱۲ تالار، گالری و فرهنگسرای شهر تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه تا ۳۱ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به نگارخانه لاله واقع در تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه یا با شماره تلفن۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز