خبرگزاری کار ایران

آغاز بازبینی آثار عروسکی تئا‌تر مقاومت از 10 مرداد

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۴۹

بازبینی نمایش‌های بخش عروسکی کودک و نوجوان و خیابانی چهاردهمین جشنواره تئا‌تر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) از دهم مرداد ماه آغاز می‌شود.

ایلنا: دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) از آغاز مرحله بازبینی نمایش‌های بخش عروسکی کودک و نوجوان و خیابانی چهاردهمین جشنواره تئا‌تر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) از دهم مرداد ماه خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مقاومت، سعید نجفیان، دهم مرداد ماه سال جاری را تاریخ آغاز بازبینی بخش‌های فوق اعلام کرد و افزود: نتایج بازبینی این مرحله ۲۵مرداد ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره تئا‌تر مقاومت به نشانی www. theatermoghavemat. ir به اطلاع عموم و اصحاب رسانه خواهد رسید و آثار برگزیده و پذیرفته شده این مرحله ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه در شهر تبریز حضورخواهندیافت.
بخش کودک و نوجوان- عروسکی و خیابانی چهاردهمین جشنواره تئا‌تر مقاومت طی روزهای یازدهم تا پانزدهم شهریور ماه در شهر تبریز و به میزبانی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.
چهاردهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مقاومت به همت انجمن تئا‌تر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و با دبیری حسین مسافر آستانه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز