خبرگزاری کار ایران

در سوگ استاد محمد:

پیام تسلیت بنیاد ادبیات داستانی

کد خبر : ۹۲۴۳۸

محمود استاد محمد معلم و هنرمند برجسته تئاتر ایران بی‌تردید برای همیشه در آسمان هنر ما خواهد درخشید، بزرگ مردی كه با شمع وجود خویش تئاتر ایران را روشنایی بخشید.

ایلنا: بنیاد ادبیات نمایشی ایران در سوگ از دست دادن هنرمند بزرگ تئا‌تر کشور ـ محمود استاد محمد ـ پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ادبیات نمایشی ایران، متن این پیام بدین شرح است: «از اوییم و به سوی او بازخواهیم گشت. روزها می‌گذرند و آدمیان در تكاپوی جهان گرفتار تلاشی بی وقفه اکنون بار دیگر تئاتر ایران سوگوار شد.

محمود استاد محمد معلم و هنرمند برجسته تئاتر ایران بی‌تردید برای همیشه در آسمان هنر ما خواهد درخشید، بزرگ مردی كه با شمع وجود خویش تئاتر ایران را روشنایی بخشید. درگذشت هنرمند محبوب و پیشکسوت تئاتر ایران؛ محمود استاد محمد، که یکی از تأثیرگذارترین نویسندگان و کارگردان‌های تئاتر ایرانی به شمار می رود، اتفاق غم انگیز و دردناکی برای همه هنرمندان است. ایشان یکی از چهره‌های بسیار مهم درام‌نویسی ماست که تأثیر او بر تاریخ تئاتر این مملکت انکارنشدنی است.

بنیاد ادبیات نمایشی این ضایعهٔ بزرگ را به خانواده آن مرحوم و جامعه محترم تئا‌تر کشور تسلیت گفته و از درگاه یزدان بخشاینده‌، طلب روحی آرام و آمرزش الهی دارد.

یادش گرامی و روحش قرین رحمت الهی»

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز