خبرگزاری کار ایران

بررسی کارنامه علمی هنری ناظر‌زاده کرمانی در فصلنامه تماشاخانه ایرانشهر

کد خبر : ۹۰۶۱۸

اولین شماره فصل نامه تماشاخانه ایرانشهر که قرار است ۲۹ تیرماه در مراسم بزرگداشت ناظر‌زاده کرمانی معرفی و ارائه شود، به کارنامه علمی هنری این هنرمند اختصاص خواهد داشت.

ایلنا: اولین شماره فصل نامه تماشاخانه ایرانشهر به کارنامه علمی هنری ناظر‌زاده کرمانی اختصاص خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، در این فصل نامه تحلیلی و خبری علاوه بر گزارش اجراهای فصل بهار تماشاخانه ایرانشهر، بخشی با عنوان جشن نامه طراحی شده است که در این شماره به ناظر‌زاده کرمانی اختصاص خواهد داشت.

در این دوره از فصل نامه تماشاخانه ایرانشهر گفت‌و‌گو‌ها، کارنامه هنری و علمی ناظر‌زاده کرمانی، مقالات علمی و یادداشت‌ها و دل نوشته‌هایی که برخی از هنرمندان و بزرگان از جمله؛ بهمن نامور مطلق، باستانی پاریزی، محمد باقر قهرمانی، اصغر فرهادی و حسین بیک باغبان برای این نویسنده، پژوهشگر و مدرس تئا‌تر به نگارش در آورده‌اند، به چشم می‌خورد.

این فصل نامه تحلیلی و خبری از این پس، در هر فصل به مدیر مسئولی مجید سرسنگی منتشر خواهد شد.

در مراسم بزرگداشت ناظر‌زاده کرمانی که با هدف ایجاد شرایط مناسب برای گفتگو درباره شئونات علمی ناظر‌زاده کرمانی طراحی شده است، کتاب نمایشگان رونمایی می‌شود.

این اثر شامل مجموعه مقالات علمی پژوهشی ناظر‌زاده کرمانی است که برای چاپ در قالب یک مجلد از دوماه گذشته به کوشش جمعی از دانشجویان وی «امیر حسین حریری - یوسف باپیری - جواد نمکی - فرناز صالحی - نسترن عشرتی» جمع آوری و ویراستاری شده است.

کتاب نمایشگان شامل مقالات مختلف و سخنرانی‌های علمی ناظرزاده کرمانی است که در مکان‌ها و مناسبت‌های گوناگون مطرح شده است.

این کتاب در قالب ۷۰۰ صفحه و در تیراژ۲۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است و در مراسم بزرگداشت این هنرمند، نویسنده و پژوهشگر رونمایی خواهد شد.

این مراسم شنبه - ۲۹ تیرماه- با حضور استادان و چهره‌های برجسته ادبیات و هنرهای نمایشی ساعت ۲۱ در سالن شماره یک تماشاخانه برپا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز