خبرگزاری کار ایران

طی مراسم بزرگداشت در خانه هنرمندان ایران؛

کتاب مجموعه مقالات ناظرزاده کرمانی رونمایی می‌شود

کد خبر : ۸۹۹۱۷

سرسنگی: مضمون این فصل‌نامه شامل گفت‌و‌گوهای منتشر نشده ناظر‌زاده کرمانی، یادداشت‌های هنرمندان و بسیاری از مقالات علمی پژوهشی است که اساتید ادبیات هنرنمایشی به نگارش درآورده‌اند.

ایلنا: در مراسم نکوداشت فرهاد ناظرزاده کرمانی که شنبه (۲۹ تیرماه) به کارگردانی نیما دهقان در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود، مجموعه مقالات و فصل‌نامه تماشاخانه ایرانشهر که به فرهاد ناظر‌زاده کرمانی اختصاص دارد، رونمایی می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، مجید سرسنگی، رییس تماشاخانه ایرانشهر، گفت: در این مراسم که با حضور چهره‌های شاخص و برجسته تئا‌تر و ادبیات نمایشی کشور برپا می‌شود، کتاب نمایشگان که شامل مجموعه مقالات استاد ناظر‌زاده کرمانی در حوزه‌های مختلف هنرهای نمایشی است، در مراسم نکوداشت رونمایی خواهد شد.
مدیر عامل خانه هنرمندان ایران در ادامه تشریح کرد: مقالات به چاپ رسیده در این کتاب که توسط گروهی از دانشجویان ناظر‌زاده کرمانی جمع آوری شده‌اند، آثاری هستند که استاد ناظر‌زاده طی ۴۰ سال کار پژوهشی در قالب مجلات، نشریات و سمینارهای علمی پژوهشی مختلف در دنیا ارائه کرده است.
سرسنگی با اشاره به اینکه نام گذاری سالن شماره یک ایرانشهر بر اساس مصوبه هیات مدیره از جمله دیگر بخش‌های این مراسم به شمار می‌رود، افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده اولین شماره فصل نامه تماشاخانه ایرانشهر که تحت عنوان جشن نامه فرهاد ناظر‌زاده کرمانی منتشر شده است، در مراسم نکوداشت این پژوهشگر و مدرس تئا‌تر در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.
وی اظهار کرد: مضمون این فصل‌نامه شامل گفت‌و‌گوهای منتشر نشده ناظر‌زاده کرمانی، یادداشت‌های هنرمندان و بسیاری از مقالات علمی پژوهشی است که اساتید ادبیات هنرنمایشی به نگارش درآورده‌اند.
لازم به ذکر است، ریز برنامه‌های مراسم بزرگداشت فرهاد ناظر‌زاده کرمانی متعاقبا اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز