خبرگزاری کار ایران

جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران ۲۶ مرداد برگزار می‌شود

کد خبر : ۸۵۷۹۶

جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئا‌تر پس از حدود پنج سال وقفه بیست و ششم مرداد ماه در یکی از سالن‌های اصلی تئا‌تر تهران برگزار می‌شود.

ایلنا: مهدی نصیری، رئیس کانون ملی منتقدان گفت: بعد از حدود پنج سال وقفه در برگزاری جشن کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران که عمدتا به دلیل مشکلات و مسایل مالی به تاخیر افتاده بود، جشن سالانه کانون با مساعدت و همکاری مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی یک هفته بعد از عید سعید فطر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران، وی افزود: پیش‌تر قرار بود که این جشن همزمان با هفته تئا‌تر و در اردیبهشت ماه برگزار شود و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مراحل انتخاب بهترین‌های تئا‌تر در سال ۱۳۹۱ صورت گرفته و حتی نامزدهای ده بخش معرفی شده بودند. اما زمان برگزاری مراسم بنا به دلایلی تا کنون به تعویق افتاده بود تا اینکه با قول مساعد و همکاری آقای قادر آشنا مدیر اداره کل هنرهای نمایشی مقرر گردید این مراسم در اولین فرصت برگزار شود.

نصیری افزود: امیدواریم که اجرایی شدن جشن سالانه کانون ملی منتقدان در تابستان امسال زمینه را برای برگزاری مستمر و مداوم این رویداد توسط کانون ملی منتقدان در سالهای آینده نیز فراهم کند. بر همین اساس طبق تصمیم گیری‌های صورت گرفته و تفاهم میان اداره کل هنرهای نمایشی و هیات مدیره کانون ملی منتقدان به امید خدا از سال آینده این جشن اردیبهشت هر سال برگزار می‌شود و مطمئن هستیم که به سرعت جایگاه و اعتبار گذشته‌اش را در میان رویدادهای مهم تئاتری کشور باز خواهد یافت.

رئیس کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران ضمن اشاره به اینکه بخش اصلی مراسم به انتخاب و معرفی سیزده برگزیده حوزه‌های مختلف فعالیت تئاتری در سال ۹۱اختصاص دارد، اضافه کرد: علاوه بر معرفی سیزده هنرمند منتخب که با رای و نظر اعضاء کانون ملی منتقدان و جمع بندی نهایی هیات مدیره کانون انتخاب شده‌اند، امسال برای نخستین بار اهداء مدالیون کانون ملی منتقدان تئا‌تر هم طراحی شده و در برنامه قرار گرفته است که به زودی جرئیات بیشتر در مورد آن اعلام خواهد شد.

مهدی نصیری در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به برگزاری شایسته جشن سالانه کانون گفت: این جشن با همکاری و مساعدت مرکزهنرهای نمایشی قطعا یک هفته بعد از عید سعید فطر برگزار می‌شود و جزئیات بیشتر درباره برگزیده‌ها، نحوه برگزاری و مکان برگزاری آن به زودی اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز