خبرگزاری کار ایران

نمایش "مرد بالشی" به رخشان بنی اعتماد تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۵۴

مایش "مرد بالشی" نوشته مارتین مک دونا، ترجمه زهرا جواهری است که برای اولین بار در ایران به کارگردانی مشترک محمد یعقوبی و آیدا کیخایی روی صحنه رفته است.

ایلنا: اجرای روز جمعه نمایش «مرد بالشی» نوشته مارتین مک‌دونا و کارگردانی محمد یعقوبی به رخشان بنی‌اعتماد کارگردان شناخته شده سینمای کشور تقدیم شد.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی نمایش مرد بالشی، این گروه روز گذشته اجرای خود را به بانوی سینمای ایران،رخشان بنی اعتماد که به تماشای این اثر نشسته بود،تقدیم کردند.

نمایش "مرد بالشی" نوشته مارتین مک دونا، ترجمه زهرا جواهری است که برای اولین بار در ایران به کارگردانی مشترک محمد یعقوبی و آیدا کیخایی روی صحنه رفته است.

این نمایش با بازی پیام دهکردی،احمد مهران فر،نوید محمدزاده و علی سرابی تا 26 تیرماه در سالن شماره یک نماشاخانه ایرانشهر ساعت 20:30 اجرا خواهد داشت. علاقمندان برای خرید بلیت و دریافت اطلاعات می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhane.ir مراجعه و یا با شماره 09307252095 نماس حاصل فرمایند.

گروه اجرایی مرد بالشی، روز گذشته اجرای خود را به بانوی سینمای ایران، رخشان بنی اعتماد که به تماشای این اثر نشسته بود،تقدیم کردند.

تاکنون هنرمندانی چون بهنام بهزادی،سیامک احصایی،اسماعیل خلج،مسعود فروتن،حمید افشار،دکتر فرهاد ناظر زاده،حسین پاکدل،لیلی رشیدی،بهمن معتمدیان،اشکان خطیبی،سروش صحت،بهزاد فراهانی،فهیمه رحیم نیا،مرتضی آبکنار،دکتر غلامحسن معتمدی،لیلا زارع،حسن فتحی،ناصح کامگاری،شاهین باباپور،عاطفه رضوی،حسن باستانی،مریم کاظمی،بهناز جعفری،امیررضا دلاوری،احمد ساعتچیان،رضا مولایی،اصغر همت،خسرو احمدی،سیاوش چراغی پور،احسان کرمی و... به تماشای مرد بالشی نشسته اند.

سایر عوامل عبارتند از:طراح صحنه: محمدحسن معجونی/طراح لباس:باران کوثری/طراح گریم:سارا اسکندری/طراح پوستر و بروشور: امیر اسمی/تصویرسازی و پروجکشن: آیلین کیخایی/مدیر تهیه و تولید و برنامه ریز: محمد قدس/دستیاران کارگردان:ساقی عطایی و محمد قدس/سرپرست صحنه:فواد خراباتی/مدیر نبلیغات و روابط عمومی:آوا فیاض/مشاور رسانه ای:نوشین جعفری.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز