خبرگزاری کار ایران

ششمین نشست نمایش‌نامه‌خوانی بنیاد اکبر رادی برگزار می‌شود؛

نمایش‌نامه‌ی «آمیز قلمدون» در تالار جلیل شهناز خانه‌ی هنرمندان ایران

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۴۶

پس از خوانش این اثر دکتر فریندخت زاهدی (استاد دانشگاه، مترجم و پژوهشگر تئاتر) درباره‌ی آن سخنرانی می‌کند.

ایلنا: ششمین نشست از دومین دوره ی جلسات نمایش نامه خوانی بنیاد اکبر رادی با نمایش‌نامه‌خوانی آمیز قلمدون نوشته‌ی اکبر رادی به کارگردانی روزبه حسینی کاری از گروه فیلم – تئاتر "وناگهان" برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد اکبر رادی، ششمین نشست از دومین دوره‌ی جلسات نمایش‌نامه‌خوانی روز شنبه 18 خرداد از ساعت 17 تا 20 در تالار استاد جلیل شهناز خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار می‌شود. در این نمایش‌نامه‌خوانی آرش فلاحت پیشه، لیلا برخورداری، پژند سلیمانی، پژمان عبدی، لیدا وعیدی و شادی اسدپور نقش‌خوانی این اثر را بر عهده دارند.
پس از خوانش این اثر که با حضور حمیده بانو عنقا، دکتر عطا الله کوپال، هادی مرزبان، بهزاد صدیقی، شهرام کرمی، فرامرز طالبی ومحمد امیر یاراحمدی برگزار می‌شود، دکتر فریندخت زاهدی (استاد دانشگاه، مترجم و پژوهشگر تئاتر) درباره‌ی آن سخنرانی می‌کند.
لازم به توضیح است پیش از این در دومین دوره ی نمایش‌نامه‌خوانی بنیاد اکبر رادی نمایش‌نامه‌های تانگوی تخم مرغ داغ به کارگردانی هادی مرزبان، مرگ در پاییز به کارگردانی بهروز بقایی، کاکتوس به کارگردانی بهزاد صدیقی، آهنگ‌های شکلاتی به کارگردانی افروز فروزند، ملودی شهر بارانی به کارگردانی ایوب آقاخانی در همین تالار با سخنرانی‌های دکتر عطاالله کوپال، دکتر مسعود دلخواه و شهرام زرگر با همکاری خانه‌ی هنرمندان ایران و کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران خوانش شده بودند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز