خبرگزاری کار ایران

«باغ شازده» در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۷۹۳۳۴

نمایش "باغ شازده" نوشته نویسنده سیدعلی موسویان است که از یکشنبه 19 خرداد ماه با کارگردانی محمد زوار بی‌ریا در تماشاخانه سنگلج پذیرای تماشاگران است.

ایلنا: نمایش «باغ شازده» با کارگردانی محمد زوار بی‌ریا به عنوان تازه‌ترین اثر نمایشی تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت تماشاخانه سنگلج، نمایش "باغ شازده" نوشته نویسنده سیدعلی موسویان است که از یکشنبه 19 خرداد ماه با کارگردانی محمد زوار بی‌ریا در تماشاخانه سنگلج پذیرای تماشاگران است.

در این نمایش که در ژانر کمدی آماده اجرا شده بازیگرانی چون سیروس اسنقی، سیدعلی موسویان، مهدی زمین پرداز، سمیرا حسن پور، نوشین سلیمانی، بهار محمود زاده، محمد زوار بی ریا، پیام کیانی پور، مسعود بابایی، حسن غنی آبادی و شهرام کاشی ایفای نقش دارند.

همچنین سعید نفیسی دستیار کارگردان و برنامه ریز، وحید لاری طراح صحنه و لباس، مریم محمدنیا خیاط، کمال کچوییان طراح پوستر و بروشور، فریبا نورشعاع حسینی و کامبیز مومن خانی طراحان گریم، بهنام رحیمی موسیقی، بابک شاه علیزادگان طراح نور و مشاور فنی تماشاخانه و محمد وفایی عکاس نمایش است.

از دیگر عوامل گروه نمایش کمدی "باغ شازده" می توان به حسن غنی آبادی، رامتین محبوبی مهر، شهرام کاشی، مسعود بابایی به عنوان عوامل گروه کارگردانی، مونا قاسمی منشی صحنه، محمد صراف دستیار طراح صحنه، پریسا غلام زاده دستیار طراح لباس، فرخ جلیلی، فرشید جلیلی نقاشی و رنگ دکور و عبدله آبی احمدی، علی شیرازی، بهروز جوادی، حاج رضا عیسی زاده، عابد صادقی، ناصر کرم پور سازندگان دکور نمایش اشاره کرد.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند هر روز به غیر از روزهای شنبه، ساعت 19:30 و روزهای پنجشنبه و جمعه در دو نوبت 17:30 و 19:30 در تماشاخانه سنگلج به نشانی پایین تر از میدان حسن آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت به تماشای نمایش کمدی "باغ شازده" بنشینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز