خبرگزاری کار ایران

آنم آرزوست" در خانه فرهنگ شیخ هادی نقد می‌شود

کد خبر : ۷۶۹۸۶

تله تئاتر "آنم آرزوست" به کارگردانی محمد زوار بی‌ریا؛ با حضور عوامل نمایش در بیست و هفتمین نشست باشگاه تئاتر تهران درخانه فرهنگ شیخ هادی نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: در نشست نقد و بررسی تله تئاتر "آنم آرزوست"؛ که شنبه 11 خرداد ماه از ساعت 30/17 تا 30/19 برگزار می‌شود، محمد زوار بی‌ریا(کارگردان) و علی موسویان(نویسنده) ه نقد و بررسی این نمایش خواهند نشست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی؛ این نمایش سال گذشته در جشنواره صاحبدلان جوایز بازیگری منتخب مرد، بازیگر نقش دوم مرد، تندیس بخش‌های کارگردانی، نمایشنامه‌ نویسی، طراحی صحنه و لباس و موسیقی را از آن خود کرده است.

"نمایش آنم آرزوست" داستان جوان عقب‌مانده ذهنی را بیان می‌کند که وقتی از کاروان زیارتی مشهد مقدس جا می‌ماند، تصمیم می‌گیرد ادامه مسیر را پیاده طی کند و...

وحید لاری(طراح صحنه و لباس)، بهنام رحیمی (آهنگساز)، سید علی موسویان و امیرکربلایی زاده (بازیگر) ازجمله عواملی هستند که در این نمایش هنرنمایی کرده‌اند.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ شیخ هادی واقع در خیابان ولیعصر،‌ نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور، نبش خیابان وزیری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-66498587 تماس گرفته یا از سایت razi.farhangsara.ir بازدید كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز