خبرگزاری کار ایران

درد همیشگی سالن‌های اندك تئاتر و درخواست رو به افزایش هنرمندان؛

سیامك صفری منتظر به صحنه بردن دو نمایش است

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۵۳

سیامك صفری هم مانند بسیاری از هنرمندان پیر و جوان تئاتر كشور حدود یك سال است به انتظار دریافت زمان اجرای نمایش نشسته، انتظاری كه گویا با اضافه شدن جمعیت هنرمندان تئاتر سال‌های آینده طولانی‌تر نیز خواهد شد.

ایلنا: سیامك صفری از ماه‌های پایانی سال گذشته همچنان به انتظار مهیا شدن امكان اجرای صحنه‌ای دو نمایش «پسران آفتاب» و «اتاقی در هتل پلازا» است اما شرایط زمانی سالن‌های مجموعه ایرانشهر و تئاترشهر تا امروز این اجازه را به او نداده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این بازیگر و كارگردان با بیان اینكه همچنان منتظر پاسخ این دو مجموعه هستم گفت: به دلیل اینكه مجموعه ایرانشهر برای سال جدید جدول اجرایی درنظر گرفته و علاقه زیادی دارد به تمام درخواست‌های اجرای صحنه‌ای هنرمندان پاسخ مثبت بدهد باید منتظر باشم تا زمان اجرای كار را اعلام كنند.

وی درباره این كه كدام یك از دو نمایش را برای تئاترشهر درنظر گرفته است، اظهار كرد: قضیه این بود كه «پسران آفتاب» را ابتدا برای ایرانشهر پیشنهاد داده بودم اما مجموعه ایرانشهر درنظر دارد در سال جدید هر سالن میزبان دو نمایش باشد. به همین دلیل چون برای دكور زدن با مشكل مواجه می‌شدیم تصمیم گرفتم پیشنهاد اجرای این كار را به مدیر مجموعه تئاترشهر بدهم.

صفری تصریح كرد: تئاترشهر هم با مشكلات معمول خود و درخواست زیاد به خصوص از طرف افراد پیشكسوت مواجه است اما آقای موسوی صحبتی كرد كه احساس كردم به هرحال به ما توجه دارد ولی فعلا نمی‌دانم چه زمانی برای اجرا درنظر گرفته خواهد شد.

بازیگر نمایش«تهران زیر بال فرشتگان»‌ همچنین در پاسخ به این سوال كه آیا طولانی شدن تعیین زمان اجرا به گروه بازیگران لطمه نخواهد زد، اظهار كرد: گروهی كه برای اجرای این نمایش درنظر دارم همه افراد حرفه‌ای شناخته شده‌ای مانند امیر جعفری، جواد عزتی و بهاره رهنما هستند كه من نیز در كنار آن‌ها به ایفای نقش می‌پردازم به همین دلیل نگرانی چندانی برای جمع كردن گروه در كنار یكدیگر وجود ندارد.

این بازیگر و كارگردان همچنین با اشاره به نمایش دیگری كه انتظار مشخص شدن زمان اجرای آن را می‌كشد، گفت: نمایش «اتاقی در هتل پلازا» اثری كمدی و سرگرم‌كننده‌ از نمایش‌نامه‌های نیل سایمون است كه سه اپیزود دارد و من بنا به سلیقه خود اپیزود نخست را برای اجرای صحنه‌ای درنظر گرفته‌ام.

وی ادامه داد: برای بازی در این نمایش هم فعلا حضور بهاره رهنما و من قطعی است اما باید منتظر مشخص شدن زمان اجرای مجموعه ایرانشهر بمانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز